У дисертації досліджено актуальну проблему формування виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва у процесі співацького навчання. Проблема витоків та природи співу, неповторної специфіки людського голосу як унікального природного інструменту, завдяки якому вокальне мистецтво яскраво вирізняється з поміж інших видів мистецтв, формування майстерності співака як
особливого типу митця завжди перебувала й перебуває в центрі дослідницької уваги філософів, музикантів, музикознавців, співаків, педагогів-вокалістів у різні культурно-історичні періоди розвитку людства. Статистичні методи перевірки ефективності методики формування виконавської майстерності магістрантів музичного мистецтва у процесі співацького навчання довели правомірність використання вище зазначеної методики.
The dissertation examines the actual problem of formation of performing master's students of musical art in the process of singing training. The problem of the origins and nature of singing, the unique specificity of the human voice as a unique natural instrument, thanks to which vocal art is clearly distinguished from other types of art, the formation of the singer’s skill as a special type of artist has always been and is in the center of research attention of philosophers, musicians, musicologists, singers, pedagogues-vocalists in different cultural and historical periods of human development. Statistical methods of checking the effectiveness of the method of formation of performance skills of masters of musical art in the process of singing training proved the legitimacy of using these methods.