Дисертацію присвячено теоретичному й емпіричному дослідженню проблеми формування соціальної успішності молодших школярів у навчанні. Мета дослідження: теоретично вивчити та емпірично дослідити соціальну успішність молодших школярів у процесі навчання; розробити психологічний супровід та апробувати програму формування соціальної успішності молодших школярів у процесі навчання. Практичне значення одержаних результатів дослідження: комплекс психодіагностичних методів, психолого-педагогічні умови й авторська програма формування соціальної успішності молодших школярів у навчанні можуть застосовуватися в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти. Викладачі закладів вищої освіти можуть застосовувати одержані нами результати, викладаючи дисципліни «Вікова психологія», «Педагогічна психологія», «Психодіагностика» та ін. Одержані результати також пропонується застосовувати під час професійної перепідготовки вчителів початкових класів та практичних психологів закладів загальної середньої освіти.
The dissertation is devoted to the theoretical and empirical study of the problem of forming the social success of junior high school students in education. The purpose of the research: to theoretically study and empirically investigate the social success of junior high school students in the learning process; to develop psychological support and to test the program of formation of social success of younger schoolchildren in the learning process. The practical significance of the obtained research results: a complex of psychodiagnostics methods, psychological and pedagogical conditions and the author’s program for the formation of social success of junior high school students in education can be applied in the educational process of general secondary education institutions. The results of the research can be used by teachers of higher education institutions in
the process of teaching the disciplines «Age Psychology», «Pedagogical Psychology», «Psychodiagnostics», etc. The results obtained are also proposed to be used in the professional retraining of primary school teachers and practical psychologists of general secondary education institutions.