У дисертації здійснено узагальнення результатів проведеного теоретичного аналізу та експериментального дослідження формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування педагогічних університетів, описано його структурні компоненти, встановлено зв’язок між професійною підготовкою магістрантів з хорового диригування на факультетах мистецтв із евристичним мисленням як специфічною інтелектуальною діяльністю у невідомо-невизначеному інформаційному полі спрямовану на вирішення складних проблем та ситуативних завдань з метою створення нових нестандартно-діяльнісних моделей диригентсько-хорового навчального процесу, розроблено та експериментально перевірено методику формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування педагогічних університетів.
The dissertation summarizes the results of the theoretical analysis and experimental research on the formation of heuristic thinking of undergraduates in choral conducting at pedagogical universities, describes its structural components, establishes the connection between the professional training of undergraduates in choral conducting at the faculties of arts with heuristic thinking as a specific intellectual activity in an unknown-undefined information field aimed at solving complex problems and situational tasks with the aim of creating new non-standard activity models of the conducting and choral educational process, developed and experimentally tested the method of formation of heuristic thinking of undergraduates in choral conducting of pedagogical universities.