Дисертацію присвячено вирішенню проблеми формування художньо-аксіологічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання. Актуальність дослідження зумовлено потребою врахування змін у духовних векторах розвитку суспільства, модернізації системи фахового навчання студентів вищих закладів освіти на основі аксіологічних засад, посиленням ролі ціннісних підходів у сучасному мистецтві. Провідні засади розвитку художньої культури, такі як динамізм, нівелювання диктату норми визначають своєчасність теми дослідження. Крім того, звертання до дослідження ціннісних векторів фахової підготовки педагогів-музикантів зумовлено необхідністю радикального зменшення ролі інформативного спрямування навчання у змісті сучасної освіти.
The dissertation is devoted to the decision a problem of formation art-axiological culture of future teachers of musical art in the course piano training. The urgency the study is due to the need to take into account changes in the spiritual vectors of society, modernization of the system professional education students higher education institutions based on axiological principles, strengthening the role of value approaches in contemporary art. Leading principles development of artistic culture, such as dynamism, leveling the dictates of the norm determine the timeliness of the research topic. In addition, the appeal to the study value vectors professional training of music teachers is due to the need radically reduce the role of informative learning in the content of modern education.