У дисертації досліджено актуальну проблему формування інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокально-хорового навчання із врахуванням сучасних гуманістичних тенденцій мистецької освіти. Розглядаючи уміння як здатність належно виконувати певні дії, що засновані на доцільному використанні студентом набутих знань і навичок, інтерпретаційні уміння забезпечують цілісне розуміння творів мистецтва. Актуалізується роль інтерпретаційних умінь стосовно вокально-хорових творів, які передбачають використання раніше набутого досвіду, певних знань художньо-звукової реалізації музичного тексту в процесі виконання.
The dissertation examines the actual problem of forming the interpretation skills of future music teachers in the process of vocal and choral training, taking into account modern humanistic trends in art education. Considering skills as the ability to properly perform certain actions based on the appropriate use of acquired knowledge and skills by the student, interpretive skills provide a holistic understanding of works of art. The role of interpretation skills in relation to vocal and choral works, which involve the use of previously acquired experience, certain knowledge of the artistic and sound realization of the musical text in the performance process, is being updated.