У дисертації представлено теоретично обґрунтовану, змодельовану, розроблену на основі асоціативного поєднання мистецької інформації та упроваджену методику інструментально-виконавської підготовки студентів педагогічних університеті; визначено сутність та зміст досліджуваного феномена, а також викладено результати проведеної дослідно-експериментальної роботи, що демонструють ефективність шляхів розв’язання однієї з найактуальніших проблем інструментальної підготовки в музично-педагогічних ЗВО. Практичну реалізацію вирішення проблеми дисертаційного дослідження здійснено за рахунок упровадження запропонованої поетапної методики безпосередньо у процес фортепіанної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Розроблена методика у процесі упровадження виявила значущий методологічний потенціал асоціативного поєднання мистецької інформації, застосування якої засвідчило ефективність її засад, стратегії та педагогічного інструментарію формування інструментальновиконавської підготовленості студентів педагогічних університетів.
In the dissertation presented a theoretically grounded, modeled, developed on the basis of an associative combination of artistic information and implemented methodology of instrumental and executive training of students of pedagogical universities; the essence and content of the studied phenomenon are defined, as well as the results of the conducted research and experimental work, which demonstrate effectiveness, are presented ways of solving one of the most urgent problems of instrumental training in musical and pedagogical higher education institutions. The practical implementation of the solution to the problem of the dissertation research has been carried out due to the introduction of the proposed step-by-step method directly into the process of piano training of students of art faculties of pedagogical universities. The developed technique in the process of implementation revealed a significant methodological potential of associative combination of artistic information, the application of which proved the effectiveness of its principles, strategies and pedagogical tools for the formation of instrumental and executive readiness of students of pedagogical universities.