Питання актуальностi, кiбербезпеки даних пiдприємства та користувачiв, конфiденцiйностi на сьогоднiшнiй день є досить актуальними, оскiльки незначна прогалина в даних здатна привести пiдприємство до банкрутства. Але не всi пiдприємства на сьогоднi день взагалi автоматизували свої процеси, не говорячи про їх диджиталiзацiю, а тому для них питання переходу на налагодження всього процесу збору даних є гострим i на межi конкурентоспроможностi. Тому у статтi розглянуто концепцiю SMAC, що виступає основою для переходу пiдприємства вiд електронного пiдприємництва до цифрового пiдприємництва та ґрунтується на необхiдностi використання соцiальних мереж, мобiльностi, аналiтики та хмарних технологiй. Наведено характеристику кожного етапу та зазначено, яку користь пiдприємству здатнi принести данi отриманi данi в концепцiї SMAC та використанi в процесi digital-аналiтики. Виходячи з того, що комфортним методом для пiдприємств в контекстi хмарних технологiй та digital-аналiтики було оглянуто Google Cloud Platform, яка здатна адаптуватися пiд рiзнi вимоги та надає безлiч продуктiв здатних задовiльнити пiдприємства в контекстi трансформацiї та модернiзацiї. А питання щодо конфiденцiйностi даних та можливiстю мати права на данi отриманi з веб-сайту, мобiльного додатку, тощо вирiшується за рахунок використання серверного контейнеру представленого Google в рамках Google Tag Manager. Server-Side здатний повнiстю перевернути сприйняття даних i при цьому задовiльними основнi законодавчi акти з питань конфiденцiйностi та безпеки даних (CPRA, CCPA, GDPR). Наведено переваги переходу пiдприємства на Google Tag Manager Server-Side, а також зазначено принцип роботи серверного контейнеру. В контекстi дослiдження було запропоновано створення схему функцiоналу програмного забезпечення, що здатний поєднати не лише операцiйну, а й стратегiчну дiяльнiсть пiдприємства.
Issues of relevance, cyber security of data, confidentiality is quite relevant today, as a minor «hole» in data can lead an enterprise to bankruptcy. But not all enterprises have automated their processes at all to date, not to mention their digitalization, and therefore for them the issue of transition to the adjustment of the entire data collection process is acute and on the verge of competitiveness. Therefore, the article considers the concept of SMAC, which acts as a basis for the transition of an enterprise from e-entrepreneurship to digital entrepreneurship and is based on the need to use social networks, mobility, analytics and cloud technologies. The characteristics of each stage are given and it is indicated what benefit the data obtained in the SMAC concept and used in the digital analytics process can bring to the enterprise. Based on the fact that a comfortable method for enterprises in the context of cloud technologies and digital analytics, Google Cloud Platform was reviewed, which is able to adapt to various requirements and provides many products capable of satisfying enterprises in the context of transformation and modernization. And the issue of data confidentiality and the possibility of having rights
to data obtained from a website, a mobile application, etc. is solved by using the server container presented by Google within the framework of Google Tag Manager. Server-Side is capable of completely inverting the perception of data while satisfying the main legislation on data privacy and security (CPRA, CCPA, GDPR). The advantages of the company’s transition to Google Tag Manager Server-Side are given, as well as the
principle of operation of the server container. In the context of the study, it was proposed to create a full-fledged complex capable of combining not only operational but also strategic activities of the enterprise.