Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підвищення ефективності фізичного виховання студентів шляхом упровадження особистісно орієнтованої технології педагогічного контролю в умовах секційних занять за вільним вибором. Запропоновано новий підхід до розв’язання наукового питання індивідуалізації оцінювання успішності навчання фізичних вправ, зокрема розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику оцінювання навчальних досягнень студентів у процесі занять з баскетболу. Отже, встановлені позитивні зрушення у показниках мотивації, психоемоційного стану, успішності засвоєння техніки баскетболу здобувачів вищої освіти завдяки особистісно орієнтованому підходу та використанню комп’ютерної програми «Електронний облік навчальних досягнень здобувачів вищої освіти (спортивна секція з баскетболу)» підтверджують ефективність застосування методики оцінювання навчальних досягнень студентів у процесі фізичного виховання.
The dissertation research is devoted to the problem of improving the effectiveness of physical education of students by introducing personality-oriented technology of pedagogical control in the conditions of sectional classes of free choice. A new approach to solving the scientific issue of individualizing the assessment of the success of physical exercises training is proposed, in particular, the methodology for assessing students learning achievements in the process of basketball training is developed, theoretically substantiated and experimentally tested. Thus, the established positive changes in the indicators of motivation, psychoemotional state, success of mastering the basketball technique of higher education students due to the personality-oriented approach and the use of the computer program «Electronic accounting of educational achievements of higher education students (basketball sports section)» confirm the effectiveness of the methodology for assessing students learning achievements in the process of physical education.