У дисертації досліджено актуальну проблему методики формування міжкультурної комунікації майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. На сучасному етапі розвитку суспільства міжкультурна комунікація як феномен глобалізованого світу стає актуальним предметом побудови нових концептуальних підходів до вирішення педагогічних, національно-державних завдань багатьох країн світу. Міжкультурна комунікація розглядається як інтегральне особистісне утворення пролонгованого характеру, що обумовлює вектор спрямованості майбутнього вчителя музики на ціннісне самовизначення та взаємодію з «особистісними смислами» представників інших культур, характеризує його здатність до ціннісної міжкультурної інтеракції, творчої самореалізації в художньо-комунікативній діяльності міжкультурного контексту.
The dissertation examines the actual problem of the method of forming intercultural communication of future music teachers in the process of professional training. At the current stage of society's development, intercultural communication as a phenomenon of the globalized world is becoming an urgent subject of building new conceptual approaches to solving pedagogical, national-state tasks of many countries of the world. Intercultural communication is considered as an integral personal formation of a prolonged nature, which determines the orientation vector of the future music teacher towards value self-determination and interaction with the "personal meanings" of representatives of other cultures, characterizes his ability for valuable intercultural interaction, creative self-realization in the artistic and communicative activity of the intercultural context.