Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, Олександр Вікторович
dc.date.accessioned 2023-12-19T08:26:24Z
dc.date.available 2023-12-19T08:26:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Коваленко, О. В. Віртуальний музей як освітня технологія / О. В. Коваленко // Культурологічний альманах / МОН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск 2. – С. 23-25. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43312
dc.description.abstract Музей розглядається як освітня технологія, що має педагогічний потенціал. Автор, спираючись на підхід Міжнародної ради музеїв, демонструє взаємозалежність цих двох соціокультурних феноменів. Доведено, що створюючи простір для розваг, соціалізації та релаксації, віртуальний музей пропонує низку культурноосвітніх послуг, які сприяють розвитку школярів. Окремо проаналізовано дотичні аспекти: спеціальні освітні портали та віртуальні платформи. Підкреслено, що інтерактивний підхід обумовлений використанням різноманітних елементів, які сприяють розширенню інтересу користувача до освітнього процесу та стимулює пізнавальну діяльність. Серед такого програмного забезпечення відносяться: ігри, виставки дитячих художніх робіт, можливість створення колажів. Автор підсумовує, що використання нових музейних технологій сприяє адаптації музеїв до соціокультурних викликів ХХІ століття, зокрема залучає в процес інтенсивної інформаційної діяльності. Водночас дає змогу втілити основні функції музею, зосередившись на важливій освітній ролі. Перспективність музею як освітньої технології також обумовлено його можливим розглядом як зручного адаптивного ресурсу щодо соціалізації людей з обмеженими можливостями. uk
dc.description.abstract The museum is regarded as an educational technology that has pedagogical potential. By relying on the approach of the International Council of Museums, the author demonstrates the interdependence of these two socio-cultural phenomena. It has been justified that creating a space for entertainment, socialization and relaxation, the virtual museum offers a range of cultural and educational services that contribute to the development of students. Related aspects – specific educational platforms and virtual platforms – have been analyzed separately. It is emphasized that the interactive approach is driven by the use of various elements that help increase user interest in the educational process and stimulate cognitive activity. That sort of software comprises games, exhibitions of children’s art works, and an option for creating collages. The author concludes that the use of innovative museum technologies facilitates the adaptation of museums to the socio-cultural challenges of the 21st century and engages in the process of intensive information activities. At the same time, it allows realizing the core functions of the museum by focusing on a crucial educational role. The promising outlook of the museum as an educational technology is also conditioned by its possible consideration as a convenient adaptive resource for the socialization of people with disabilities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject віртуальний музей uk
dc.subject освіта uk
dc.subject освітня технологія uk
dc.subject віртуальна платформа uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject virtual museum uk
dc.subject education uk
dc.subject educational technology uk
dc.subject virtual platform uk
dc.subject inclusive education uk
dc.title Віртуальний музей як освітня технологія uk
dc.title.alternative A virtual museum as an educational technology uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 069-021.131:37.016
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.2.6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу