Дана стаття розглядає еволюційний перехід дослідницької діяльності студентів-психологів від традиційної знаннєвої парадигми до сучасної компетентнісної моделі професійної підготовки майбутніх психологів. Проаналізовано важливі відмінності переходу від підходу, орієнтованого на накопичення теоретичних щнаь, до акцентування на розвитку практичних навичок і вмінь, що дозволяє студентам не лище розуміти психологічні концепції, алей успішно застосувати їх у майбутніх професійних ситуаціях.
У статті висвітлено ключові аспекти цього процесу, зокрема: переосмислення ролі студента-психолога як активного учасника дослідницького процесу, впровадження інтеракивнихметодів навчання та практичних завдань для стимулювання аналітичного та критичного мислення, а також розвитку інтелектуальних умінь у процесі розв'язання психологічних завдань.
This article examines the evolutionary transition of research activities of psychology students from the traditional cognitive paradigm to the modern competency model of professional training of future psychologists. The important differences of the transition from an approach focused on the accumulation of theoretical knowledge to an emphasis on the development of practical skills and abilities are analyzed, which allows students not only to understand psychological concepts, but also to successfully apply them in future professional situations. The article highlights the key aspects of this process, in particular: rethinking the role of the student psychologist as an active participant in the research process, the introduction of interactive learning methods and practical tasks to stimulate analytical and critical thinking, as well as the development of intellectual skills in the process of solving psychological tasks.