Короткий опис(реферат):
Монографію присвячено проблемам методики організації педагогічної діагностики та контролю знань з використанням засобів комп'ютерно-орієнтованих технологій. Проаналізовано роль комп'ютерно-орієнтованих технологій освітніх вимірювань у навчально-виховному процесі, розглянуто передумови комп'ютерного супроводу контролю якості системи навчання у ЗВО. Розкрито концептуальні положення методів реалізації комп'ютерної педагогічної діагностики якості знань студентів та запропоновано педагогічну модель комплексу комп’ютерно-орієнтованих технологій освітніх вимірювань. Детально розглянуто етапи визначення основних психометричних характеристик тестових завдань, а також описані методи опрацювання та інтерпретації результатів тестування на основі оцінювання законів розподілу ймовірностей випадкових величин.
Для аспірантів, викладачів та наукових співробітників закладів вищої освіти.