Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Телебачення як соціокультурний феномен і предмет культурологічного дослідження

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Цімох, Наталія Іванівна
dc.contributor.author Гнатюк, Анатолій Васильович
dc.date.accessioned 2023-12-11T10:44:24Z
dc.date.available 2023-12-11T10:44:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Цімох, Н. І. Телебачення як соціокультурний феномен і предмет культурологічного дослідження / Н. І. Цімох, А. В. Гнатюк // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 1. – С. 238-243. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43220
dc.description.abstract У статті охарактеризовано телебачення як соціокультурний феномен, доведено актуальність застосування культурологічного підходу до його вивчення. Наголошено на помилковості тлумачення телебачення суто як засобу масової інформації, натомість звернено увагу на потребу розгляду телебачення як простору, середовища чи навіть середовищ, в яких продукуються і передаються культурні цінності. Акцентовано, що дослідження телебачення в межах культурології передбачає застосування певних методів і підходів, які, не заперечуючи здобутих досягнень в його вивченні, дали б змогу міждисциплінарно проаналізувати його і як важливу медіаструктуру, і як атрибут глобалізації, і як соціокультурний феномен. Обґрунтовано необхідність невпинного коригування теоретичних положень, що описують певний етап розвитку телебачення та його специфічні особливості, зумовлену складністю, швидкою трансформацією самого об’єкта дослідження. uk
dc.description.abstract The article examines television as a socio-cultural phenomenon and highlights the relevance of applying a cultural approach to its study. The author emphasizes the fallacy of interpreting television as a mass medium exclusively and draws attention to the need to consider television as a space, environment or even medium in which cultural values are produced and transmitted. It is underlined that the study of television within the framework of cultural studies involves the use of specific methods and approaches that, without denying the achievements in its examination, would allow an interdisciplinary analysis of it as an essential media structure, as an attribute of globalization, and as a socio-cultural phenomenon. The necessity of continuous adjustment of theoretical provisions describing a particular stage of television development and its specific features due to the complexity and rapid transformation of the object of study is justified. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject телебачення uk
dc.subject культура uk
dc.subject соціокультурний феномен uk
dc.subject культурологія uk
dc.subject television uk
dc.subject culture uk
dc.subject socio-cultural phenomenon uk
dc.subject cultural studies uk
dc.title Телебачення як соціокультурний феномен і предмет культурологічного дослідження uk
dc.title.alternative Television as a socio-cultural phenomenon and subject of cultural research uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 654.197:[316.7+130.2
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.1.32


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics