Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Генезис ремейку в контексті культурологічної науки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шевченко, Наталія Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-12-11T10:40:39Z
dc.date.available 2023-12-11T10:40:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шевченко, Н. В. Генезис ремейку в контексті культурологічної науки / Н. В. Шевченко // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 1. – С. 225-231. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43218
dc.description.abstract У роботі досліджено передумови виникнення ремейку як механізму наслідувальної сутності мистецтва, в основі якого лежить соціально-комунікативна діяльність індивідів у формі наслідування та імітації. Розвиток технічних досягнень людства спричинив виникнення наприкінці ХІХ – початку ХХ століть нових візуальних видів мистецтва, таких як фотографія та кінематограф, принцип роботи яких уперше був пов’язаний не з рукотворною діяльністю митця, а з машинним відтворенням. Виниклі тиражування, копіювання образів та творів мистецтва машинним способом спричинили втрату їх унікальності, одиничності, що своєю чергою вплинуло на зміщення акцентів у питанні співмірності існування зразка та копії, оригіналу та плагіату тощо. Візуальність як спосіб втілення нових видів мистецтва призвела до появи масового мистецтва, з’явився масовий глядач, споживач творів мистецтва, що ґрунтувалося на невибагливих жанрах ігрового характеру, які використовували цитати та фрагменти з культурного надбання минулого. З появою кінематографу виникає ремейк як новий жанр саме цього виду мистецтва. Ґрунтуючись на початкових подіях або фрагментах минулого, ремейк містить його слідові включення, будується на основі попереднього досвіду, перетворюючись з урахуванням вимог епохи та соціуму. uk
dc.description.abstract The work investigates the prerequisites for the emergence of a remake as a mechanism of the imitative essence of art, which is based on the social and communicative activity of individuals in the form of imitation. The development of the technical achievements of mankind led to the emergence in the late 19th and early 20th centuries of new visual arts, such as photography and cinema, the principle of which for the first time was associated not with the artist’s man-made work, but with machine reproduction. The resulting duplications, copying of images and works of art by machine caused the loss of their uniqueness, individuality, which in turn affected the change of emphasis on the issue of the proportionality of the existence of a sample and a copy, original and plagiarism, etc. Visuality as a way of embodying new types of art led to the emergence of mass art, a mass audience appeared, a consumer of works of art, based on unassuming genres of a playful nature, which used quotes and fragments from the cultural heritage of the past. With the advent of cinematography, a remake appears as a new genre of this particular art form. Based on the initial events or fragments of the past, the remake, contains its trace inclusions, builds on the basis of previous experience, transforming taking into account the requirements of the era and society. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject повторення uk
dc.subject наслідування uk
dc.subject образ uk
dc.subject зразок uk
dc.subject мімезис uk
dc.subject ремейк uk
dc.subject repetition uk
dc.subject imitation uk
dc.subject image uk
dc.subject sample uk
dc.subject mimesis uk
dc.subject remake uk
dc.title Генезис ремейку в контексті культурологічної науки uk
dc.title.alternative The genesis of the remake in the context of cultural science uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 008(075)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.1.30


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics