Розглядаються характеристики та компоненти іміджу закладу вищої освіти в контексті соціокультурної діяльності. Якість освітніх послуг можна оцінити лише після вступу та початку навчання, тому популярність та авторитет закладів вищої освіти мають важливий вплив на вибір абітурієнта. Якщо університет не вживає заходів для управління репутацією, вона формується зі слів друзів, знайомих та інших джерел. Формування іміджу університету дозволяє керувати чутками та спрямовувати громадську думку в правильне русло. Нині такі питання, як імідж, репутація та громадська думка конкретних коледжів та університетів, отримують все більше уваги з боку ЗМІ. Значну роль у цьому відіграє створення візуальної інформації, яка буде використовуватися для встановлення комунікації з аудиторією. Розробляючи ефективний імідж, необхідно визначити, з яких елементів складається імідж закладу вищої освіти і яким типам іміджів потрібно приділити більше уваги.
The characteristics and components of the image of a higher educational institution in the context of socio-cultural activities are considered. The quality of educational services can be assessed only after admission and the start of studies, therefore the popularity and authority of higher educational institutions have an important influence on the choice of an applicant. If the university does not take measures to manage the reputation, it is formed from word of mouth, friends, acquaintances and other sources. The image of the university allows you to manage rumors and direct public opinion in the right direction. Today, issues such as the image, reputation, and public opinion of specific colleges and universities are receiving increasing attention from the media. Image formation begins with the creation of visual information that will be used to communicate with the audience. When developing an effective image, it is necessary to determine what elements the image of a higher education institution consists of and what types of images need to be paid more attention to.