Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософія педагогічного дискурсу в системі технологій сучасної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Морозов, Володимир Віталійович
dc.date.accessioned 2023-11-28T09:44:58Z
dc.date.available 2023-11-28T09:44:58Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Морозов, Володимир Віталійович. Філософія педагогічного дискурсу в системі технологій сучасної освіти : дис. ... докт. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Морозов Володимир Віталійович ; наук. консультант Вашкевич Віктор Миколайович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 439 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43162
dc.description.abstract Взявши за мету дисертаційного дослідження визначення та обґрунтування основних контурів філософії педагогічного дискурсу в системі технологій сучасної освіти в контексті глобалізаційно-інформаційної трансформації освіти, здійснено філософський аналіз поняття, природи та джерела формування педагогічного дискурсу. Педагогічний дискурс, до якого входить взаємодія учнів та вчителів, батьків та учителів, учнів між собою, завжди має розумітися в ширшому соціально-політичному контексті, який визначає «правила гри» при цій сфері, наприклад, захисту прав учня, культура й традиції відносин між вчителями та учнями, педагогами й батьками, форми залучення батьків до участі у шкільних справах. uk
dc.description.abstract Taking as an aim of the thesis of determination and justification of the main contours of philosophical paradigm pedagogical discourse at the beginning of the XXI century in the context of globalization and information transformation of education the philosophical analysis of the concept, nature and sources of the pedagogical discourse are done. Pedagogical discourse, which comprises reacting pupils and teachers, parents and teachers, students together, should always be considered in the broader socio-political context, which defines the "rules of the game" in this area, for example, protecting the rights of the student, culture and traditions of relations between teachers and students, teachers and parents, forms of involvement of parents to participate in school affairs. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject філософська парадигма uk
dc.subject дискурс uk
dc.subject педагогічний дискурс uk
dc.subject системи технологій uk
dc.subject сучасна освіта uk
dc.subject суб’єкт і об’єкт педагогічного дискурсу uk
dc.subject міжнародний педагогічний дискурс uk
dc.subject дискурсивні технології uk
dc.subject стратегії педагогічної освіти uk
dc.subject аксіологічні пріоритети uk
dc.subject інформаційна складова uk
dc.subject philosophical paradigm uk
dc.subject discourse uk
dc.subject pedagogic discourse uk
dc.subject system technology uk
dc.subject modern education uk
dc.subject the subject and object of pedagogical discourse uk
dc.subject international educational discourse uk
dc.subject discursive technologies uk
dc.subject strategies of teacher education uk
dc.subject axiological priorities uk
dc.subject information component uk
dc.title Філософія педагогічного дискурсу в системі технологій сучасної освіти uk
dc.title.alternative Philosophy of pedagogical discourse in the system of modern education technology uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 1:316.3]:37


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу