Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування конструктивних умінь старшокласників у процесі трудового навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Морев, Олексій Олександрович
dc.date.accessioned 2023-11-28T09:34:01Z
dc.date.available 2023-11-28T09:34:01Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Морев, Олексій Олександрович. Формування конструктивних умінь старшокласників у процесі трудового навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання / Морев Олексій Олександрович ; наук. керівник Андрієвський Борис Макійович ; Південноукраїнський держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Херсон, 2006. – 225 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43160
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено організаційнометодичні умови формування конструктивних умінь старшокласників у процесі трудового навчання. Уточнено сутність поняття „конструктивні вміння”, визначено структуру конструктивних умінь (аналітичні (логічні), прогностичні та проективні вміння) та фактори, що впливають на формування вищеназваних умінь. Розроблено критерії та визначено рівні сформованості конструктивних умінь старшокласників у процесі трудового навчання. У дисертаційному досліджені вперше розроблена структурно-функціональна модель формування конструктивних умінь, яка складається із трьох взаємозумовлених блоків: змістового, процесуального та управлінського. Обґрунтовано комплекс інноваційно-організаційних форм та інтерактивних методів для уроків трудового навчання. Доведено, що запропонована методична система сприяє формуванню конструктивних умінь старшокласників у процесі трудового навчання. uk
dc.description.abstract The dissertation investigation is devoted to problems of perfection of methodological system of the formation of the constructive skills of senior students in the process of Labour Training. The structure of the constructive skills is defined as an integrated complex of personal formation which supports talents for analytic–synthetic activity which focuses on setting the reason–consequence links between results and processes, on projection of scientific–based ways of their decisions and prediction of the possible consequences. Forecasting, Logic and project skills belong to constructive skills. The following factors should be taken into account as conditions of the formation of constructive skills: organizational forms and methods of teaching, professional competence and teacher’s mastery, the content of teaching, competence of students, tools of teaching. The criteria and levels of formation of constructive skills of senior students in the process of Labour Training are worked out. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject конструктивізм uk
dc.subject конструктивна діяльність uk
dc.subject конструктивні вміння uk
dc.subject проектно-технологічна система uk
dc.subject структурно-функціональна модель uk
dc.subject інноваційно-організаційні форми й інтерактивні методи навчання uk
dc.subject constructivism uk
dc.subject constructive activity uk
dc.subject constructive skills uk
dc.subject project–technological system uk
dc.subject innovational–organizational forms uk
dc.subject interactive methods uk
dc.title Формування конструктивних умінь старшокласників у процесі трудового навчання uk
dc.title.alternative The formation of the constructive skills of senior students in the process of Labour Training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.833


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics