Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сміт, Метт
dc.contributor.author Розова, Тамара Вікторівна
dc.contributor.author Бородіна, Наталія Вячеславівна
dc.contributor.author Овчаренко, Тетяна Станіславівна
dc.date.accessioned 2023-11-24T08:49:48Z
dc.date.available 2023-11-24T08:49:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Театр ляльок перед обличчям війни / М. Сміт, Т. В. Розова, Н. В. Бородіна, Т. С. Овчаренко // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 2. – С. 276-288. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43077
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу проєкту «Puppetry in the Face of War: A Study of Odessa Puppet Theatre» («Театр ляльок перед обличчям війни: дослідження Одеського театру ляльок»), який відбувся у 2023 році. Проєкт, який об’єднав колег з Університету Портсмута та кафедри культурології та філософії культури Національного університету «Одеська політехніка», фінансувався Фондом досліджень та інновацій Великої Британії (UKRI). Цей проєкт став можливим завдяки грантовій схемі UK-Ukraine Twinning, що фінансується Research England за підтримки Міжнародних університетів Великобританії та UK Research and Innovation. З боку Великої Британії проєктом керував професор Метт Сміт, з української сторони проєкт очолила доктор філософських наук, професор, завідувачка кафедри Тамара Розова. Мета проєкту полягала в тому, щоб підтримати співпрацю та зв’язки між установами, які займаються дослідженнями у галузі культури. Проєкт «Puppetry in the Face of War: A Study of Odessa Puppet Theatre» сприяв популяризації театру ляльок взагалі, та зокрема Одеського академічного театру ляльок, важливого культурного закладу, який було засновано у 1932 році. Дослідження висвітлило спосіб, яким культура може пережити конфлікт, особливо для молоді, й привернуло увагу до міста Одеси під час кризи та загрози. Театр ляльок – це дуже привабливий і захоплюючий вид мистецтва, який поєднує культуру Великої Британії та України завдяки лялькарству. Цей проєкт зосереджений на лялькарстві як соціально-гуманітарному процесі під час війни та як частині подальшого відновлення України. Діяльність театру ляльок аналізувалася крізь призму функціонування освіти та соціалізації дітей під час війни. Мета статті – аналіз результатів Міжнародного проєкту «Puppetry in the Face of War: A Study of Odessa Puppet Theatre». uk
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of the «Puppetry in the Face of War: A Study of Odessa Puppet Theatre» project, which took place in 2023. The project, which brought together colleagues from the University of Portsmouth and the Department of Cultural Studies and Philosophy of Culture of the National University «Odesa Polytechnic», was funded by the UK Research and Innovation Fund (UKRI). This project was created due to the UK-Ukraine Twinning grant scheme, funded by Research England with the support of International Universities of Great Britain and UK Research and Innovation. On the part of Great Britain, Professor Matt Smith led the project; on the Ukrainian part the project was led by Doctor of Philosophical Sciences, professor, head of the department Tamara Rozova. The purpose of the project was to support cooperation and links between institutions engaged in research in the field of culture. The project « Puppetry in the Face of War: A Study of Odessa Puppet Theatre « contributed to the popularization of the puppet theatre in general, and in particular the Odesa Academic Puppet Theatre, an important cultural institution that was founded in 1932. The study highlighted the way culture can survive conflict, especially for young people, and drew attention to the city of Odesa in a time of crisis. Puppet theatre is a very attractive and exciting art form that combines the culture of Great Britain and Ukraine through puppetry. This project focuses on puppetry as a socio-humanitarian process existing during the war and as a part of the subsequent recovery of Ukraine. The activity of the puppet theatre was analysed through the prism of the functioning of education and socialization of children during the war. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject мистецтво лялькарства uk
dc.subject лялька uk
dc.subject театр ляльок uk
dc.subject вертеп uk
dc.subject Міжнародний проєкт (Портсмут – Одеса) «Театр ляльок перед обличчям війни» uk
dc.subject Одеський академічний театр ляльок uk
dc.subject art of puppetry uk
dc.subject puppet theatre uk
dc.subject nativity scene uk
dc.subject International Project (Portsmouth – Odesa) « Puppetry in the Face of War: A Study of Odessa Puppet Theatre» uk
dc.subject Odesa Academic Puppet Theatre uk
dc.title Театр ляльок перед обличчям війни uk
dc.title.alternative Puppetry in the face of war uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 7.011
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.2.38


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу