Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні умови формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх викладачів економіки в процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міщенко, Ірина Борисівна
dc.date.accessioned 2023-11-22T09:37:48Z
dc.date.available 2023-11-22T09:37:48Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Міщенко Ірина Борисівна. Дидактичні умови формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх викладачів економіки в процесі професійної підготовки : дис. … канд. пед.. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Міщенко Ірина Борисівна ; науковий керівник Козаков Віталій Андрійович ; Київський національний економічний університет. – Київ, 2004. – 206 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43024
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі дидактичного забезпечення процесу формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх викладачів економіки. У роботі розкриваються сутність понять "професійна компетентність”, “компетентність суб'єкта”, структура психолого-педагогічної компетентності. Розроблено методику дослідження складових психолого-педагогічної компетентності майбутніх викладачів економіки. Обґрунтовано рівні її сформованості. Узагальнено результати щодо впливу певних дидактичних умов на рівень сформованості психолого-педагогічної компетентності. Експериментально перевірено програму тренінгу в навчально-виховному процесі. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of didactic provision of the process of formation of psychological-pedagogic competence which is an important component of vocational training. The essence of "professional competence", "competence of the subject", and the structure of psychologicalpedagogical competence are revealed in the work, the approach to its substantiation is offered, proceeding from essential characteristics of professional intelligence. The complex research technique of the existing structural components of psychological-pedagogical competence of would-be teachers of economics is developed. Levels of formation of psychologicalpedagogical competence of students as would-be teachers of economics are analyzed. The program of intellectual-creative training in the process of psychological-pedagogical training is experimentally checked. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject психолого-педагогічна компетентність uk
dc.subject професійний інтелект uk
dc.subject дидактичні умови формування психолого-педагогічної компетентності uk
dc.subject інтелектуально-творчий тренінг uk
dc.subject vocational training uk
dc.subject psychological-pedagogical competence uk
dc.subject professional intelligence uk
dc.subject didactic conditions of formation of psychological-pedagogical competence uk
dc.subject intellectual-creative training uk
dc.title Дидактичні умови формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх викладачів економіки в процесі професійної підготовки uk
dc.title.alternative Didactic conditions of formation of psychological-pedagogical competence of would-be teachers of economics in the process of vocational training uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу