Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михайлович, Валентина Андріївна
dc.date.accessioned 2023-11-21T09:25:59Z
dc.date.available 2023-11-21T09:25:59Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Михайлович, Валентина Андріївна. Освітні тенденції культурної політики в умовах глобалізації : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Михайлович Валентина Андріївна ; наук. керівник Чекаль Леонід Андрійович ; Національний університет біоресурсів і природокористування України. – Київ, 2009. – 195 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42992
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню освітнього потенціалу культурної політики, спрямованої на реформування вітчизняної системи освіти та забезпечення її входження у світовий освітній простір як рівноправної дієвої сили, що передбачає у своїй сутності світові культурно-освітні тенденції, але не заперечує та не применшує національні чинники та цінності, які визначають своєрідність характеру саме української освіти. В сучасному світі саме культурна політика, в якій враховуються мультикультурні світові тенденції, але й зберігаються автентичні етнічні традиції, – претендує на статус дієвої сили, здатної несиловими методами забезпечити повноцінний розвиток суспільства. В ході дослідження проаналізовано такі феномени сучасності, як глобалізація, Болонський процес, екологізація освіти тощо. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to research of educational potential of cultural politics, its’ ability of reformation of Ukrainian system of education and its’ integration in European and world educational space as equal effective force. This foresees the use of world cultural and educational tendencies in its’ essence, but does not deny and does not diminish national factors and values, which determine originality of character of exactly Ukrainian education. In fact, in the modern world exactly the cultural politics, which utilizes both multicultural world tendencies and authentic ethnic traditions and values, applies on status of effective force, capable to provide full-dimensional development of society by non-forcing methods, and to overcome difficulties which became inseparable for the social institutes of traditional society, such as loss of personality integration feeling, isolation from indigenous sources, non-correspondence between traditional methods of specialists education and real necessities of society, production, and others like that. In the dissertation research an author analyses such phenomena of modern world, as globalization, Bologna process, ecological orientation of education and others like that. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject культурна політика uk
dc.subject освітні тенденції uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject мультикультуралізм uk
dc.subject уніфікація uk
dc.subject традиція uk
dc.subject виховання uk
dc.subject cultural politics uk
dc.subject educational tendencies uk
dc.subject globalization uk
dc.subject multiculturalism uk
dc.subject standardization uk
dc.subject tradition uk
dc.subject education uk
dc.title Освітні тенденції культурної політики в умовах глобалізації uk
dc.title.alternative The educational tendencies of cultural politics under the conditions of globalization uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37+304.4:316.32


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу