Дисертацію присвячено розробці методики застосування нового навчально методичного комплексу, який поєднує традиційний підручник з фізики з електронним додатком до нього (на прикладі навчального матеріалу курсу фізики основної школи). Таке поєднання традиційної навчальної книги з електронним додатком дидактично збільшує можливості традиційного підручника, оскільки доповнює та ілюструє навчальний матеріал, викладений у підручнику. Запропоновано методику використання електронних додатків у системі з підручником на уроках фізики різних типів та при самостійній роботі учнів основної школи (розділи “Тиск газів і рідин”, “Електричні явища”, “Електромагнітні явища”). Результатами педагогічного експерименту доведено, що комплексне використання розробленого електронного додатку та традиційного підручника у відповідності до створеної методики, сприяє формуванню стійкого пізнавального інтересу як головного мотиву пізнавальної діяльності й підвищує якість засвоєння учнями знань з фізики.
This dissertation is devoted to the methodology of applying a new methodological studyingcomplex, which combines the traditional Physics textbook with a Multimedia addition to it (an example of study material for Physics at Secondary School). This combination of a traditional textbook with Multimedia addition gives an opportunity to open up, add and illustrate studying materials, which are given in the textbook. These are the proposed methodological recommendations for using Multimedia additions in a system with a textbook in different types of lessons of Physics and during self-training of students at year 7-8 (parts: “Pressure of gases and liquids”, “Electrical Theory”, “Electromagnetic Theory”). It is thus shown that using Multimedia additions and the textbook together favours the appearance of steady interest as a main motivation of learning and increases the quality of learning as shown by the student’s knowledge of Physics.