Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Миколінська, Світлана Іванівна
dc.date.accessioned 2023-11-17T07:04:46Z
dc.date.available 2023-11-17T07:04:46Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Миколінська, Світлана Іванівна. Методика формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Миколінська Світлана Іванівна ; наук. керівник Падалка Галина Микитівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. – 258 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42973
dc.description.abstract Дисертацію присвячено розробці та науковому обґрунтуванню методики формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики. Проаналізовано стан даної проблеми у науковій літературі, у теорії та практиці музичної освіти, конкретизовано сутність поняття «слухова увага молодших школярів у музичній діяльності», визначено її компонентну структуру, уточнено функції слухової уваги в музичній діяльності молодших школярів. У дослідженні розроблено критерії, показники та рівні сформованості слухової уваги молодших школярів; створено діагностичний комплекс для визначення стану сформованості досліджуваного феномену в учнів початкової школи. uk
dc.description.abstract Thesis is devoted to the development and the scientific explanation of the forming of auditory attention to primary school children at the music lessons. Analysis of the status of this problem in scientific literature, the theory and practice of music education, economical essence of concept «auditory attention in primary school children in musical activity», defined its component-based structure, the functions of auditory attention in the musical activities of primary school children. The study developed criteria, indicators and levels of auditory attention to primary school children; creates a diagnostic complex to determine the condition of the researched phenomenon in primary school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject слухова увага uk
dc.subject концентрація uk
dc.subject стійкість uk
dc.subject вибірковість uk
dc.subject розподіл uk
dc.subject переключення uk
dc.subject обсяг слухової уваги uk
dc.subject методика формування слухової уваги молодших школярів uk
dc.subject auditory attention uk
dc.subject concentration uk
dc.subject stability uk
dc.subject selectivity uk
dc.subject distribution uk
dc.subject switching uk
dc.subject amount of auditory attention uk
dc.subject method of forming of auditory attention to primary school children uk
dc.title Методика формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики uk
dc.title.alternative Methods of Forming the Auditory Attention of Primary School Children at the Music Lessons uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.016:781.22(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics