У дисертації досліджується проблема формування музично-педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики в процесі постановки дитячих опер. Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з питань дослідження, запропоновано власну інтерпретацію поняття «музично-педагогічні здібності майбутнього вчителя музики в процесі постановки дитячих опер». Розроблено та експериментально перевірено методику формування музично-педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики в процесі постановки дитячих опер. У процесі її застосування вдалося отримати значні зрушення у формуванні музичнопедагогічних здібностей, професійно-творчому зростанні студентів. Результативність дослідно-експериментальної роботи підтверджується методами, що доводять дієвість та ефективність розробленої методики і доцільність її використання у навчально-виховному процесі підготовки майбутнього вчителя музики.
This thesis is dedicated to problem of the formation methods of music and pedagogical abilities of music teachers-to be in the process of childrens opera staging. The author gives special attention to the theoretical analysis of scientific literature on the topic. The researcher suggested a different interpretation of the notion of music and pedagogical abilities of music teachers-to be in the process of childrens opera staging. The new metods were worked out and tested. The author states that it is possible to get considerable results in the formation of music and pedagogical abilities, in professional and creative advance of students when applying them practically. The results of research are confirmed by the methods which prove that they are valid and should be widely used in teaching process.