У дисертації обґрунтовано доцільність впровадження методичної системи особистісно орієнтованого навчання дискретної математики у вищих навчальних закладах із використанням інформаційних технологій. Розроблено і впроваджено в навчальний процес підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій елементів методичної системи (зміст, засоби, методи і форми) особистісно орієнтованого навчання дискретної математики засобами різних програмних середовищ, теоретично та експериментально доведено їх ефективність. Результати дисертаційного дослідження можуть бути використані при викладанні дискретної математики у процесі підготовки майбутніх техніківпрограмістів.
In the dissertation is grounded the expediency of implementation methodic system personal oriented study of discrete mathematics in higher educational establishments using informational technologies. The elements of methodic system (content, instruments, methods and forms) of personal oriented study of discrete mathematics by means of different software environment are developed and implemented in the educational preparing process of technician-programmers, their efficiency is theoretically and experimentally proved. The results of dissertation research can be used in teaching discrete mathematics in preparing process of future technician-programmers.