Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вивчення ліній і поверхонь у курсі аналітичної геометрії в педагогічних університетах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Махомета, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-11-16T08:16:57Z
dc.date.available 2023-11-16T08:16:57Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Махомета, Тетяна Миколаївна. Методика вивчення ліній і поверхонь у курсі аналітичної геометрії в педагогічних університетах : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Махомета Тетяна Миколаївна ; наук. керівник Працьовитий Микола Вікторович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 238 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42941
dc.description.abstract У дисертації визначено: комплексну мету вивчення ліній і поверхонь студентами педагогічних університетів, що розкривається через загальнонаукову (освітню, розвивальну, виховну) і фахову (освітню, розвивальну, виховну) мету; методичні умови ефективного вивчення ліній і поверхонь (забезпечення професійної спрямованості навчання; реалізація міжпредметних зв’язків; активізація навчальнопізнавальної діяльності студентів; комплексне використання ІКТ; реалізація індивідуального підходу до організації самостійної роботи студентів; формування наукового світогляду та ціннісних орієнтацій), які визначають методику навчання цієї змістової лінії студентами педагогічних університетів. Теоретично і експериментально обґрунтована методична система вивчення ліній і поверхонь у курсі аналітичної геометрії в педагогічних університетах. Результати дослідження можуть бути використані під час організації навчального процесу з аналітичної геометрії під час вивчення студентами напряму підготовки 6.040201 Математика* ліній і поверхонь. uk
dc.description.abstract В работе освещен исторический аспект формирования понятия линии и поверхности и в особенности формулировки их определений на разных этапах развития геометрии. Отмечено, что развитие понятий «линия» и «поверхность» началось с первых наивных геометрических представлений и длится до сих пор. Проведен анализ определений линии и поверхности в ряде наиболее используемых в Украине и странах СНГ учебников по аналитической геометрии. Определены психолого-педагогические особенности управления учебнопознавательной деятельностью студентов в процессе изучения линий и поверхностей. Основными составляющими управленческой деятельности является планирование, мотивация, организация, координация, контроль. Педагогическое управление учебной деятельностью студентов предусматривает изменение модели учебного процесса – от линейной (общей для всех жестких схем) – к нелинейной (с гибкими индивидуальными маршрутами). Раскрыты особенности структуры и смыслового наполнения курса аналитической геометрии, определены цель и задания данного курса. uk
dc.description.abstract In the thesis, we establish complex goal of learning curves and surfaces by the students of pedagogical universities discovered by a scientific (educational, developing, rearing) and professional (educational, developing, rearing) goal; methodical conditions for effective learning curves and surfaces (providing of professional orientation of learning; realization of interdisciplinary relations; activization of students' learning and cognitive activities; complex use of information and communications technology (ICT); realization of the individual approach to organization of students' autonomous work; forming of scientific world view and value orientations). They determine methodology of learning this semantic line by the students of pedagogical universities. The methodical system of learning curves and surfaces in the course of analytic geometry in pedagogical universities is verified theoretically and experimentally. Research results can be used for organization of learning analytic geometry by the students of Mathematics of curves and surfaces direction. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject метод координат uk
dc.subject аналітична геометрія uk
dc.subject лінія uk
dc.subject поверхня uk
dc.subject алгебраїчна крива ІІ-го порядку uk
dc.subject алгебраїчна поверхня ІІ-го порядку uk
dc.subject модель методики вивчення ліній і поверхонь uk
dc.subject методика навчання аналітичної геометрії uk
dc.subject метод координат uk
dc.subject аналитическая геометрия uk
dc.subject линия uk
dc.subject поверхность uk
dc.subject алгебраическая линия ІІ-го порядка uk
dc.subject алгебраическая поверхность ІІ-го порядка uk
dc.subject модель методики изучения линий и поверхностей uk
dc.subject методика обучения аналитической геометрии uk
dc.subject coordinate method uk
dc.subject analytic geometry uk
dc.subject curve uk
dc.subject surface uk
dc.subject algebraic curve of degree 2 uk
dc.subject algebraic surface of degree 2 uk
dc.subject model of methodology of learning of curves and surfaces uk
dc.subject methodology of learning of analytic geometry uk
dc.title Методика вивчення ліній і поверхонь у курсі аналітичної геометрії в педагогічних університетах uk
dc.title.alternative Методика изучения линий и поверхностей в курсе аналитической геометрии педагогических университетов uk
dc.title.alternative Methodology of learning curves and surfaces in the course of analytic geometry in pedagogical universities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 514.12(07)(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу