Дисертація присвячена проблемі навчання майбутніх учителів технологій комп’ютерного моделювання та проектування. У роботі доведено необхідність підготовки майбутніх учителів технологій до комп’ютерного моделювання та проектування. Визначено педагогічні умови ефективного навчання. Виділені структурні компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутніх учителів технологій до комп’ютерного моделювання та проектування. Розкрито структуру та зміст навчання майбутніх учителів технологій комп’ютерного моделювання та проектування, яке є орієнтованим на професійну діяльність. Розроблено модель організації та методики навчання майбутніх учителів технологій комп’ютерного моделювання та проектування. Описано методику проведення занять із дисципліни «Комп’ютерне моделювання та проектування».
Диссертация посвящена проблеме подготовки будущих учителей технологий к компьютерному моделированию и проектированию. В работе доказана необходимость подготовки будущих учителей технологий к компьютерному моделированию и проектированию. Определены педагогические условия эффективного обучения: развитие познавательного интереса к изучению компьютерного моделирования и проектирования; применение активных и интерактивных методов обучения в образовательном процессе; направленность обучения на будущую профессиональную деятельность; стимулирование творческой самостоятельности; организация конкурсов проектов, презентаций. Определены структурные компоненты, критерии, показатели и уровни готовности будущих учителей технологий к компьютерному моделированию и проектированию.
Dissertation is devoted to the problems of future teachers’ training of technologies of computer modeling and design. The work proved the need for the future teachers’ preparation of technology of computer modeling and design. Pedagogical conditions of this training were determined. Structural components, criteria, indicators and levels of readiness of future teachers to technologies of computer modeling and design were marked. Structure and content of future teachers’ training of technologies of computer modeling and design, oriented to professional activity, were disclosed. The model of organization and methods of future teachers’ training of technologies of computer modeling and design was developed. Methods of lesson plans of Computer modeling and design were considered.