Дисертація містить результати теоретико-експериментального дослідження проблеми розвитку мотивації до вивчення іноземних мов у студентів освітніх закладів культури. Визначено педагогічні умови розвитку мотивації до вивчення іноземних мов у студентів: створення ситуацій гарантованого успіху в навчанні, забезпечення позитивного емоційного фону навчального процесу, організація вивчення іноземних мов як процесу, зорієнтованого на майбутню професію. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність технології реалізації даних педагогічних умов в процесі навчання студентів іноземної мови.
Диссертация содержит результаты теоретико-экспериментального исследования проблемы развития мотивации к изучению иностранных языков у студентов образовательных учреждений культуры. Определены педагогические условия развития мотивации к изучению иностранных языков у студентов: создание ситуаций гарантированного успеха в обучении, обеспечение позитивного эмоционального фона учебного процесса, организация изучения иностранных языков как процесса, ориентированного на будущую профессию. Обоснована и экспериментально проверена эффективность технологии реализации данных педагогических условий в процессе обучения студентов иностранному языку.
The thesis contains the results of theoretical and experimental study of the problem of developing foreign languages learning motivation of students of educational institutions of the sphere of culture. In the research there are defined the pedagogical conditions of developing students’ motivation towards foreign languages learning. The introduction proves the actuality and expediency of the investigation, defines its aim, tasks, object and subject, formulates the methodical and theoretical bases, discloses the scientific novelty, theoretical and practical significance of the obtained results, provides the ways of approbation.