У дисертації досліджено проблему формування готовності студентів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями в процесі професійної підготовки соціальних педагогів. Доведено актуальність визначеної проблеми через обґрунтування сучасних громадських дитячих та молодіжних організацій як суб’єкта соціально-педагогічної діяльності та розробку моделі професійної діяльності соціального педагога з громадськими дитячими та молодіжними організаціями. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями. Розроблено і впроваджено систему формування готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з громадськими дитячими та молодіжними організаціями в умовах вищого навчального закладу. Експериментально перевірено ефективність запропонованих організаційно-педагогічних умов і структурних компонентів даної системи.
Диссертация посвящена вопросам формирования готовности студентов к работе с общественными детскими и молодежными организациями в процессе профессиональной подготовки социальных педагогов. В рамках исследования была разработана и теоретически обоснована система формирования готовности будущих социальных педагогов к работе с общественными детскими и молодежными организациями. Основными составляющими этой системы являются целевой, содержательный и процессуальный структурные компоненты. Таким образом, доказано, что уровень готовности будущих социальных педагогов к работе с общественными детскими и молодежными организациями растет в случае внедрения в процесс их профессиональной подготовки в высшем учебном заведении научно-обоснованной целостной системы формирования готовности к данному направлению деятельности.
In dissertation the problem of forming of readiness of students to work with public children and youth organizations in the process of the professional preparation of the social teachers was investigated. Actuality of certain problem has been proved through the ground of modern public children and youth organizations as a subject of socially pedagogical activity and development of the model of the professional activity of the social teacher with public children and youth organizations. The components, criteria, indexes and levels of readiness of future social teachers, are determined for work with public children and youth organizations. The system of forming of readiness of future social teachers to work with public children and youth organizations in the conditions of higher educational establishment has been worked out and inculcated. Efficiency of the offered organizationally-pedagogical terms and structural components of this system is experimentally checked.