Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Лінгводидактичні стратегії навчання української мови студентів неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Любашенко, Олеся Вадимівна
dc.date.accessioned 2023-11-09T11:49:22Z
dc.date.available 2023-11-09T11:49:22Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Любашенко, Олеся Вадимівна. Лінгводидактичні стратегії навчання української мови студентів неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) / Любашенко Олеся Вадимівна ; наук. консультант Караман Станіслав Олександрович ; Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2008. – 474 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42856
dc.description.abstract Дисертація є теоретико-педагогічним обґрунтуванням навчання української мови україномовних студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ шляхом побудови лінгводидактичних стратегій на суб’єктно-діяльнісних засадах. На основі висновків досліджень у різних галузях антропологічних знань було синтезовано концепції, гіпотези, методи психології, лінгвістики, психолінгвістики, дидактики, соціології, філософії для вироблення конкретного методичного інструментарію та його застосування в лінгводидактиці вищої школи. Навчання української мови на неспеціальних факультетах у вищій школі розглядається як керований процес, який системно проектується спільно викладачами та студентами в аспекті загальних стратегій та конкретних навчальних тактик залежно від навчальної мети. uk
dc.description.abstract Диссертация является теоретико-педагогическим обоснованием обучения украинскому языку украиноязычных студентов путем построения лингводидактичних стратегий на субъектно-деятельностных принципах. Автор использовала выводы исследований в разных отраслях антропологических знаний, осуществила попытку синтезировать концепции, гипотезы, методы психологии, лингвистики, психолингвистики, дидактики, социологии, философии для разработки конкретного методического инструментария и его использования в лингводидактике высшей школы. В основу отмеченных разновидностей деятельности положен коммуникативный акт, который формируется на основе единиц тезауруса, грамматических категорий, высказывания, воплощения речевых действий и операций с ними. uk
dc.description.abstract The dissertation is the theoretical pedagogical ground of studies of the Ukrainian language of students, whose native language is Ukrainian and they don’t obtain the philological specialities. The way is to build the linguistic-didactical strategies on the principles of the subjective activity. The author has used the conclusions of researches in the different fields of anthropological knowledge, carried out an attempt to synthesize conceptions, hypotheses, methods of psychology, linguistics, psycholinguistics, didactics, sociology, philosophy to produce of concrete methodical tools and their usage in didactics of higher school. The studies of Ukrainian on the unspecial faculties in higher school are examined as the guided process which is systematically designed both by teachers and students in the aspect of general strategies and concrete educational tactics, depending on an educational purpose. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject лінгводидактична стратегія uk
dc.subject програма тактик uk
dc.subject суб’єктно-діяльнісний підхід uk
dc.subject текстово-комунікативна діяльність uk
dc.subject системне проектування uk
dc.subject види мовлення uk
dc.subject мовленнєві дії uk
dc.subject лингводидактическая стратегия uk
dc.subject программа учебных тактик uk
dc.subject суб’єктно-деятельностный подход uk
dc.subject текстово-коммуникативная деятельность uk
dc.subject системное проектирование uk
dc.subject виды речи uk
dc.subject речевые действия uk
dc.subject linguistic-didactical strategy uk
dc.subject the programme of tactics uk
dc.subject subjective activity approach uk
dc.subject text-communicative activity uk
dc.subject speech kinds uk
dc.subject speech acts uk
dc.title Лінгводидактичні стратегії навчання української мови студентів неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів uk
dc.title.alternative Лингводидактические стратегии изучения украинского языка студентами неспециальных факультетов высших учебных заведений uk
dc.title.alternative The Linguistic-didactical strategies of studies of Ukrainian language to students on the unspecial faculties of higher school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.02.046.16:811.161.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу