Дисертацію присвячено проблемі формування у студентів – майбутніх учителів початкової школи – рефлексивних умінь в процесі дидактичної підготовки. У дисертаційному дослідженні вивчено питання місця і ролі рефлексивних умінь у дидактичній підготовці студентів – майбутніх учителів; розкрито сутність і структуру рефлексивних умінь, визначено критерії та показники рівнів їх сформованості у студентів в контексті дидактичної готовності як результативної складової дидактичної підготовки; досліджено стан сформованості у майбутніх учителів початкової школи рефлексивних умінь як складової дидактичної готовності; експериментально доведена наявність кореляційного зв’язку між рівнями дидактичної готовності студентів та сформованості у них рефлексивних умінь; розроблено, теоретично обґрунтовано модель формування у майбутніх учителів початкової школи рефлексивних умінь в процесі дидактичної підготовки, експериментально перевірена її ефективність.
Диссертация посвящена проблеме формирования у студентов – будущих учителей начальной школы – рефлексивных умений в процессе дидактической подготовки.
Дидактическая подготовка рассматривается как целенаправленный, развернутый в деятельности и во времени специально организованный процесс формирования у студентов системы общедидактических знаний и умений решать типовые и творческие задачи дидактической деятельности, учитывая методические особенности конкретных предметов начальной школы. В процессе дидактической подготовки ключевым предметом изучения студентами дидактической теории является процесс обучения как целостная система.
Of the processes of the students – primary school teachers – reflexive skills in the didactic training. The research studied the questions of the place and role of reflective skills in didactic training students - future teachers, the essence and structure of reflective skills, criteria and indicators of their formation in the context of students in the didactic component of effective preparedness as didactic training; The state formation in primary school teachers' reflective skills in the didactic aspect of preparedness; experimentally verify that the correlation coupling between the levels of readiness and didactic formation in their reflective skills, designed theoretically and experimentally proved the performance model of the formation of primary school teachers' reflective skills in the process of didactic training.