Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема формування цінностей в теорії і практиці дошкільного виховання (середина ХІХ - 20-ті рр. ХХ ст.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лещенко, Наталія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-11-07T12:16:25Z
dc.date.available 2023-11-07T12:16:25Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Лещенко, Наталія Анатоліївна. Проблема формування цінностей в теорії і практиці дошкільного виховання (середина ХІХ - 20-ті рр. ХХ ст.) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Лещенко Наталія Анатоліївна ; наук. керівник Вовк Людмила Петрівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 242 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42823
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні представлене вивчення теоретико-практичних, організаційних умов становлення і розвитку аксіологічності змісту дошкільного виховання в Україні середини ХІХ — 20-х рр. ХХ ст.; висвітлено творчі пошуки освітніх діячів, спрямовані на вирішення проблеми формування аксіологічної сфери дитини; вивчено зміст професійної підготовки педагогічних кадрів для дошкільних закладів на засадах педагогічної аксіології; виявлено особливості змісту й форм, провідні тенденції ціннісно-зорієнтованого виховання дошкільників у контексті діяльності соціальних інститутів; встановлено ієрархію ціннісних орієнтирів навчально-виховної діяльності дитячих садків України кінця ХІХ — 20-х рр. ХХ ст. Основні результати, положення й висновки дисертації можуть бути використані під час викладання курсу історії педагогіки, науковцями-практиками вищої школи при розробці навчальних програм. uk
dc.description.abstract В диссертации впервые осуществлено комплексное исследование ценностной системы дошкольного воспитания в Украине середины ХІХ — 20-х гг. ХХ ст.; систематизированы аксиологические тенденции воспитания дошкольников в педагогической теории и практике; обобщены идеи о здоровье, красоте, нравственности, труде, знаниях, патриотизме как ценностях для детей данной возрастной категории. Выбор темы диссертации обусловлен недостаточной разработкой проблемы формирования ценностей в теории и практике дошкольного воспитания; значимостью положительного педагогического опыта для развития отечественного образования. uk
dc.description.abstract Investigation of theoretical and practical, organizational conditions of foundation and development of axiological content of pre-school education in Ukraine in the middle of XIX — 20th of XX century are exposed in this work. An experience of creative research of people who work in education is covered and it is addressed to solving of the problem of child’s sphere value formation. The content of professional training of pedagogical staff for pre-educational establishments on the basis of pedagogical axiology is reproduced. Specific things about the content and the form as well as leading tendencies of value-oriented education among pre-school students in the context of social institutions’ activities are found out; the hierarchy of value marks of educational and bringing up activity in kindergartens of Ukraine at the end of XIX — 20th of XX century. Main results, thesis and conclusion of the dissertation can be used while teaching the courses of History of Pedagogy, by scientists involved in practical activities in the high school as a tool for working out of educational programs. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject цінність uk
dc.subject ціннісна орієнтація uk
dc.subject аксіологічна сфера дитини uk
dc.subject аксіологічні орієнтири виховання uk
dc.subject гуманістичні основи виховання uk
dc.subject дошкільне виховання uk
dc.subject ценность uk
dc.subject ценностная ориентация uk
dc.subject аксиологическая сфера ребенка uk
dc.subject аксиологические ориентиры воспитания uk
dc.subject гуманистические основы воспитания uk
dc.subject дошкольное воспитание uk
dc.subject value uk
dc.subject value orientation uk
dc.subject value sphere of the child uk
dc.subject axiological marks of education uk
dc.subject humanistic basis of education uk
dc.subject brining up in the pre-school uk
dc.title Проблема формування цінностей в теорії і практиці дошкільного виховання (середина ХІХ - 20-ті рр. ХХ ст.) uk
dc.title.alternative Проблема формирования ценностей в теории и практике дошкольного воспитания (середина ХІХ — 20-е гг. ХХ в.) uk
dc.title.alternative The Problem of Values’ Formation in the Theory and Practice of Pre-School Education (middle of XIX – 20th of XX century) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.2.015.31:17.022.1(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу