Метою статті є розкрити методику формування навичок читання на уроках іноземної мови на основі використання матеріалу казок у початковій школі. Здійснено аналіз наукових джерел по темі дослідження та визначено вимоги до організації процесу навчання читання іноземною мовою в початковій школі (Практична спрямованість процесу навчання; Інтегрований і функціональний підхід у навчанні; Диференційований підхід у навчанні; Облік особливостей рідної мови; Комплексний підхід до формування мотивації; Доступність, посильність та свідомість навчання). Проаналізовано етапи роботи з казкою: Підготовча робота (здогадка за назвою казки про подальші події, повторення необхідного мовного матеріалу, ознайомлення з лексикою); Презентація казки повністю, перевірка розуміння її змісту; Активізація мовного матеріалу за допомогою завдань. Встановлено, що перевагами казок є автентичність; інформативна насиченість; концентрація мовних засобів; емоційний вплив на тих, кого навчають. Зазначено, що використання матеріалу казок на уроках іноземної мови не лише формує навички читання учнів, їх грамотність, а й розширює світогляд, допомагає розвивати уяву, увагу, сприяє кращому осмисленню та оволодінням іноземною мовою, яка є необхідною передумовою успішного життя в сьогоденні. Вчитель має організувати роботу над казкою таким чином, щоб учень отримував задоволення від казки не лише через її сюжет, а й від розуміння цієї іноземної мови, якою написана казка. Не менш важливою перевагою використання казки на уроці іноземної мови є сила враження та емоційного впливу на молодших школярів. Через це велика увага має спрямовуватись на формування в молодшого школяра особистісного відношення до прочитаного, почутого. Зроблено висновок, що використання казок на уроках англійської мови сприяє не лише кращому формуванню навичок читання іноземною мовою учнів початкової школи, а й формує, їх грамотність, розширює світогляд, допомагає розвивати уяву, увагу, сприяє кращому осмисленню та оволодінням іноземною мовою, яка є необхідною передумовою успішного життя в сьогоденні.
The purpose of the article is to reveal the method of revealing the method of forming reading skills in foreign language lessons based on the use of fairy tale material in primary school. The analysis of scientific sources on the research topic and the requirements for the organization of the process of learning to read in a foreign language in primary school (Practical orientation of the learning process; Integrated and functional approach to learning; Differentiated approach to learning; Accounting for native language; Comprehensive approach to motivation; Accessibility , ability and consciousness of learning). The stages of work with a fairy tale are analyzed: Preparatory work (guessing the name of a fairy tale about further events, repetition of necessary language material, acquaintance with vocabulary); Presentation of a fairy tale completely, check of understanding of its maintenance; Activation of language material by means of tasks. It is established that the advantages of fairy tales are authenticity; informative saturation; concentration of language means; emotional impact on those being taught. It is noted that the use of fairy tales in foreign language lessons not only forms students' reading skills, literacy, but also expands the worldview, helps to develop imagination, attention, promotes better comprehension and mastery of a foreign language, which is a necessary prerequisite for successful life today. The teacher should organize the work on the fairy tale in such a way that the student enjoys the fairy tale not only because of its plot, but also because of the understanding of this foreign language in which the fairy tale is written. An equally important advantage of using a fairy tale in a foreign language lesson is the power of impression and emotional impact on younger students. Because of this, much attention should be paid to the formation of a junior student's personal attitude to what is read and heard. It is concluded that the use of fairy tales in English lessons contributes not only to better formation of foreign language reading skills of primary school students, but also forms their literacy, expands worldview, helps to develop imagination, attention, promotes better comprehension and mastery of a foreign language. a prerequisite for a successful life today.