Наукове дослідження присвячене проблемі формування фундаментальних фізичних понять в учнів профільних класів (фізичний, фізико-математичний, фізико-технічний профілі) у процесі вивчення розділу «Електродинаміка». Дисертація містить проаналізовані і узагальнені автором підходи до навчання фізики учнів профільних класів, які забезпечать оволодіння учнями універсальними засобами пізнання та основними структурними елементами змісту навчального матеріалу. Показано, що в основу вивчення курсу фізики профільних класів мають бути покладені фундаментальні фізичні поняття. Запропонована методика є ефективним засобом формування в учнів профільних класів фундаментальних фізичних понять у процесі вивчення розділу «Електродинаміка».
Научное исследование посвящено проблеме формирования фундаментальных физических понятий у учащихся профильных классов (физический, физико-математический, физико-технический профили) в процессе изучения раздела «Электродинамика». Диссертация содержит проанализированные и обобщенные автором подходы к обучению физике учащихся профильных классов, которые обеспечат целостное осознание ими физического объекта и овладение ими универсальными способами научного познания. Показано, что в основу изучения курса физики профильных классов должны быть положены фундаментальные физические понятия. Предложенная методика является эффективным средством
формирования в учащихся профильных классов фундаментальных физических понятий в процессе изучения раздела «Электродинамика».
The scientific research is dedicated to the problem of formation of the fundamental physical notions in terms of teaching “Electrodynamics” for the pupils of the specialized classes (physical, physical-mathematical, physicaltechnical profiles). The thesis includes approaches to the study of Physics by the pupils of the specialized classes, which were analyzed and summed up by the author. These approaches provide pupils’ integral understanding of a physical object and its individual aspect. The dissertation shows that the fundamental physical notions should be the background for the study of the course of Physics for the specialized classes. The propounded techniques are an effective means of formation of the fundamental physical notions in terms of teaching “Electrodynamics” for the pupils of the specialized classes.