Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фізичне самовиховання як засіб зміцнення здоров’я та всебічного фізичного розвитку студентської молоді

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко, Т. Г.
dc.date.accessioned 2023-11-01T11:54:41Z
dc.date.available 2023-11-01T11:54:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кириченко, Т. Г. Фізичне самовиховання як засіб зміцнення здоров’я та всебічнго фізичного розвитку студентської молоді / Т. Г. Кириченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 7К (127). – С. 47-50. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42742
dc.description.abstract У статті фізичне самовиховання студентської молоді розглядається як засіб зміцнення здоров’я та всебічного фізичного розвитку студентської молоді. Досліджуються питання фізичного самовиховання та самовдосконалення майбутніх фахівців. Закцентовано увагу на значущості фізичного виховання в професійній орієнтації студентів педагогічного закладу вищої освіти. Аналізується оволодіння ними необхідними методиками застосування засобів фізичної культури. В цьому контексті доводиться, що необхідність включення здорового способу життя та фізичного виховання до блоку базових інтегративних понять зумовлюється їх значенням у пізнанні природи людини, взаємодії людини з довкіллям і суспільством, що сприяє формуванню її як здорової, активної особистості, яка саморозвивається й самовдосконалюється. Природним наслідком такого підходу є накопичення великої кількості даних про те, що фізичне самовиховання та позитивне ставлення студентів педагогічного закладу вищої освіти до фізкультурно-оздоровчих занять сприяють формуванню гармонійного розвитку майбутнього фахівця. uk
dc.description.abstract В статье физическое самовоспитание студенческой молодежи рассматривается как средство укрепления здоровья и всестороннего физического развития студенческой молодежи. Исследуются вопросы физического самовоспитания и самосовершенствования будущих специалистов. Акцентировано внимание на значимости физического воспитания в профессиональной ориентации студентов педагогического учреждения высшего образования. Анализируется овладения ими необходимыми методиками применения средств физической культуры. В этом контексте доказывается, что необходимость включения здорового образа жизни и физического воспитания в блок базовых интегративных понятий обусловлено их значением в познании природы человека, взаимодействия человека с окружающей средой и обществом, способствует формированию ее как здоровой, активной личности, саморазвивающейся и самосовершенствующейся. Естественным следствием такого подхода является накопление большого количества данных о том, что физическое самовоспитание и положительное отношение студентов педагогического учреждения высшего образования к физкультурно-оздоровительным занятиям способствует формированию гармоничного развития будущего специалиста. uk
dc.description.abstract The article considers the physical self-education of student youth as a means of strengthening the health and comprehensive physical development of student youth. Issues of physical self-education and self-improvement of future specialists are studied. Emphasis is placed on the importance of physical education in the professional orientation of students of pedagogical institutions of higher education. Their mastery of the necessary methods of application of means of physical culture is analyzed. In this context, it is argued that the need to include a healthy lifestyle and physical education in the block of basic integrative concepts is due to their importance in understanding human nature, human interaction with the environment and society, which contributes to its formation as a healthy, active, self-developing and self-improving person. The natural consequence of this approach is the accumulation of a large amount of data that physical self-education and a positive attitude of students of pedagogical institutions of higher education to physical culture and health classes contribute to the formation of harmonious development of the future specialist. The research plan included at the first stage of formation of socially valuable motives of physical self-education; on the second training in a technique of self-education and the organization of practical activity; on the third the gradual transition of external influences to self-management and self-stimulation, aimed at the physical self-education of students. Work on the organization of physical self-education of students was carried out during the educational process and in extracurricular time. Psychological and pedagogical training involved the formation of socially valuable motives for physical self-education; strengthening health and comprehensive physical development, mastering the skills and techniques of physical self-education. In theoretical classes on physical education, students gained knowledge about physical culture, self-education and their importance for the comprehensive development of personality and the teaching profession. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject фізичне самовиховання uk
dc.subject всебічний фізичний розвиток uk
dc.subject здоровий спосіб життя uk
dc.subject студенти uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject физическое самовоспитание uk
dc.subject всестороннее физическое развитие uk
dc.subject здоровый образ жизни uk
dc.subject студенты uk
dc.subject физическая культура uk
dc.subject physical self-education uk
dc.subject comprehensive physical development uk
dc.subject healthy lifestyle uk
dc.subject students uk
dc.subject physical culture uk
dc.title Фізичне самовиховання як засіб зміцнення здоров’я та всебічного фізичного розвитку студентської молоді uk
dc.title.alternative Физическое самовоспитание как средство укрепления здоровья и всестороннего физического развития студенческой молодежи uk
dc.title.alternative Physical self-education as a means of strengthening the health and comprehensive physical development of student youth uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу