Дисертацію присвячено розробці, теоретико-методологічному обґрунтуванню та експериментальній перевірці моделі формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки. Доведено, що при обґрунтуванні моделі формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів важливо спиратися на початковий досвід комунікативної культури, а сама модель має бути цілісним, відкритим і динамічним утворенням і давати можливість забезпечити цілеспрямованість процесу формування комунікативної компетентності у системі вищої педагогічної освіти.
Диссертация посвящена разработке, теоретическому обоснованию и экспериментальной проверке модели формирования коммуникативной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе профессиональной подготовки. Доказано, что при обосновании модели формирования коммуникативной компетентности будущих учителей начальных классов важно опираться на начальный опыт коммуникативной культуры, а сама модель должна быть целостным, открытым и динамическим образованием и давать возможность обеспечить целенаправленность процесса формирования коммуникативной компетентности в системе высшего педагогического образования.
Dissertation is sacred to development, theoretical ground and experimental verification of model of forming of communicative competence of future teachers of initial classes in the process of professional preparation. It is well-proven that at the ground of model of forming of communicative competence of future teachers of initial classes it is important to lean against initial experience of communicative culture, and a model must be integral, open and dynamic education and enable to provide purposefulness of process of forming of communicative competence in the system of higher pedagogical education.