Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Етос відповідальності вчителя в соціальних очікуваннях суспільства знань

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Алла Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-10-26T13:26:30Z
dc.date.available 2023-10-26T13:26:30Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кравченко, Алла Анатоліївна. Етос відповідальності вчителя в соціальних очікуваннях суспільства знань : дис. ... докт. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Кравченко Алла Анатоліївна ; наук. консультант Бех Володимир Павлович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. – 424 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42634
dc.description.abstract У дисертації досліджена сутність феномену соціальної відповідальності учителя у викликах суспільства, заснованого на інформації та знаннях. Показано, що в умовах динаміки глобального світу активізація здібностей, творчості, професійних вмінь підвищує відповідальність особистості, формування і ствердження якої покладається на освіту. Виявлені загальні закономірності і суперечності розвитку інституту вчительства в контексті історичного прогресу культури, освіти, людини як середовища й умови ствердження морально-правових та екзистенційно-особистісних основ імперативу відповідальності. Виокремлено світоглядні принципи духовно-моральних основ дискурсивної етики і спілкування, які містять смисловий потенціал інноваційної освіти, необхідний для перетворення особистості учня на суб’єкта відповідальної діяльності в практиках суспільства знань. uk
dc.description.abstract В диссертации исследуется сущность феномена социальной ответственности учителя у вызовах общества, основанного на информации и знаниях. Показано, что в условиях динамики глобального мира активизация способностей, творчества, профессиональных навыков повышает ответственность личности, формирование и утверждение которой возлагается на образование. Раскрыты общие закономерности и противоречия развития института учительства в контексте исторического прогресса культуры, образования, человека как пространства утверждения морально-правовых и экзистенциально-личностных оснований императива ответственности. Определена специфика ответственности учителя в эпохи традиционного, модерного, постмодерного типов общества и соответствующих им моделей и проектов образования. uk
dc.description.abstract The thesis investigates the nature of the phenomenon of teacher social responsibility in the challenges of information and knowledge society. It is shown that in a global world dynamics an activation of abilities, creativity, professional skills increases the responsibility of the individual, the formation and strengthening of which relies on education. General tendencies and contradictions of the institute of teaching in the context of the historical progress of culture, education, environment and the human condition as a statement of moral, legal and existential foundations of personal responsibility imperative are revealed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вчитель uk
dc.subject відповідальність uk
dc.subject освіта uk
dc.subject суспільство знань uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject інформаційний світ uk
dc.subject цінності uk
dc.subject особистість uk
dc.subject учитель uk
dc.subject ответственность uk
dc.subject образование uk
dc.subject социальная ответственность uk
dc.subject общество знаний uk
dc.subject учебно-воспитательный процесс uk
dc.subject коммуникация uk
dc.subject информационный мир uk
dc.subject ценности uk
dc.subject личность uk
dc.subject teacher uk
dc.subject responsibility uk
dc.subject education uk
dc.subject knowledge society uk
dc.subject educational process uk
dc.subject communication uk
dc.subject information world uk
dc.subject values uk
dc.subject personality uk
dc.title Етос відповідальності вчителя в соціальних очікуваннях суспільства знань uk
dc.title.alternative Этос ответственности учителя в социальных ожиданиях общества знаний uk
dc.title.alternative Ethos of Teacher's Responsibility in Social Expectations of Knowledge Society uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 141.7:37.011.3-051(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу