Дисертація присвячена проблемі формування у студентів – майбутніх вчителів початкової школи комплексних знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу. Проведений аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури свідчить про відсутність спеціальних досліджень з даної проблеми. У дисертації розглянуто структуру кваліфікаційних комплексних вмінь проектування уроку; розроблено, теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено модель поетапного формування у студентів комплексних вмінь проектування уроку на основі матрично-модульного підходу; теоретично обґрунтовано та апробовано у практиці навчання студентів матрично-модульну технологію проектування уроку; розроблено та практично апробовано загальний алгоритм проектування уроку, систему знань-правил з проектування уроку та систему завдань з проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу для студентів спеціальності „Початкове навчання”. Розроблено та практично перевірено зміст консультативних тренінгів для студентів 4-го курсу, основна мета яких інтеграція дидактичних та методичних знань і вмінь з проектування уроку у комплекс (систему).
The dissertation highlights the issues of elaboration of amalgamated knowledge and skills to draft a lesson within the framework of matrix-and-module approach as intended for future primary school teachers. The matrix-and-module methodology of teaching students to draft lessons has been theoretically grounded and practically tried and tested. The structure of qualifying amalgamated skills to draft lessons has been evolved. Also, the pattern of students’ stage-by-stage acquisition of the amalgamated knowledge and skills of drafting a lesson proceeding from the methodology in question has been developed and experimentally proved. The general algorithm as well as the system of knowledge and rules of drafting lessons proceeding from the matrix-and-module approach have been scientifically substantiated and implemented for future teachers of primary schools. The contents of coaching and training of undergraduate students has been worked out and put into practice, with the main objective being the integration of didactic and methodical knowledge and skills of lessen drafting into a complex system.