Дисертація присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі навчання конструюванню і моделюванню одягу. В процесі дослідження уточнено поняття професійної компетентності учителя технологій та визначено її складові і структуру. Обґрунтовано та розроблено методику професійної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі навчання конструюванню та моделюванню одягу. Визначені концептуальні засади та запропонована модель відповідної методичної системи. Визначено критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх учителів технологій. Експериментальним шляхом перевірено результативність запропонованої методики та відповідної методичної системи.
Dissertation is sanctified to the problem of forming of professional competence of future teachers of technologies in the process of studies to constructing and design of clothing. In the process of research the concept of professional competence of teacher of technologies is specified and certainly her constituents and structure. Reasonably and methodology of professional competence of future teachers of technologies is worked out in the process of studies to constructing and design of clothing. Certain conceptual principles and offer model of the corresponding methodical system. Criteria and levels of formed of professional competence of future teachers of technologies are certain. An experimental way is test effectiveness of an offer methodology and corresponding methodical system.