Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблеми корекційної педагогіки у творчій спадщині І. О. Сікорського

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корнєв, Сергій Іванович
dc.date.accessioned 2023-10-26T09:26:47Z
dc.date.available 2023-10-26T09:26:47Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Корнєв, Сергій Іванович. Проблеми корекційної педагогіки у творчій спадщині І. О. Сікорського : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Корнєв Сергій Іванович ; наук. керівник Шеремет Марія Купріянівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. – 218 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42609
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі вивчення шляхів становлення та розвитку корекційної педагогіки і психології в Україні на основі аналізу наукової діяльності І. О. Сікорського. Розкрито основні положення його наукової концепції, що мали найбільший вплив на становлення та розвиток вітчизняної дефектології. Доведено, що І. О. Сікорський вперше у світовій практиці поклав в основу наук, які вивчають дитячу патологію й психологію, цілісний антропологічний підхід, вказавши на взаємозв'язок медико-психологічних і педагогічних аспектів у практиці навчання й виховання даної категорії дітей та запропонував створити науку (дефектологію), як суміжну галузь знань, де перетинаються ці аспекти. Одержані результати свідчать, що наукова спадщина І. О. Сікорського є невід’ємною частиною історії світової педагогіки та психології. Введенні в обіг нові наукові матеріали та факти доповнюють картину становлення й розвитку вітчизняної дефектології і можуть бути використані при викладанні та підготовці підручників з її історії. uk
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to exploration of the development and progress of corrective pedagogy and psychology in Ukraine based on analysis of the scientific activity of I. O. Sikorskyi. The thesis reveals fundamental provisions of his scientific concept, which had a major influence on development of the national special education. It is proven that I. O. Sikorskyi was the first world scientist who applied comprehensive anthropological approach to the sciences related to child pathology and psychology, and highlighted interdependence between medical, psychological and pedagogical aspects in education and up-bringing of disable children, as well as offered to establish a separate science (defectology) as an integral field of knowledge combining those aspects. Obtained results prove that scientific legacy of I. O. Sikorskyi presents an essential part of the history of world pedagogy and psychology. Introduced scientific materials and facts supplement the picture of national special education development and can be used for lecturing and comprising manuals on history of pedagogy. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject І. О. Сікорський uk
dc.subject корекційна педагогіка uk
dc.subject спеціальна психологія uk
dc.subject навчання та виховання осіб з психофізичними вадами розвитку uk
dc.subject Лікарсько-педагогічний інститут uk
dc.subject Київський Фребелівський педагогічний інститут uk
dc.subject логопедія uk
dc.subject аномальні діти uk
dc.subject I. O. Sikorskyi uk
dc.subject corrective pedagogy uk
dc.subject special psychology uk
dc.subject education and up-bringing of disable individuals uk
dc.subject Medical-pedagogical institute uk
dc.subject Kyiv Frebelivsyi pedagogical institute uk
dc.subject speech therapy uk
dc.subject children with disabilities uk
dc.title Проблеми корекційної педагогіки у творчій спадщині І. О. Сікорського uk
dc.title.alternative Issues of corrective pedagogy in creative legacy of I. O. Sikorskyi uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376.2(09)[Сікорський]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу