Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Конопляста, Світлана Юріївна
dc.date.accessioned 2023-10-26T08:11:54Z
dc.date.available 2023-10-26T08:11:54Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Конопляста, Світлана Юріївна. Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Конопляста Світлана Юріївна ; наук. консультанти : Шеремет Марія Купріянівна, Харьков Леонід Вікторович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. – 468 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42603
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі мовленнєвого розвитку дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння (далі – ВНГП). Розроблено концепцію психомовленнєвого розвитку дітей із ВНГП та практично її реалізовано у системі багатопрофільної комплексної медико-психолого-логопедичної діагностики та корекції порушень психомовленнєвого розвитку даної категорії дітей. У дослідженні здійснено теоретико-методологічний, історичний та емпіричний аналіз проблеми у клініко-психолого-педагогічному руслі та викладено його результати. Розкрито стратегію і тактику експериментального дослідження мовленнєвого та психічного розвитку дітей із ВНГП та визначено його концептуальні засади. Реалізовано багатопрофільну діагностичну модель та методику клініко-психолого-педагогічного вивчення дітей із ВНГП від народження до 18 років. uk
dc.description.abstract The thesis deals with the problem of speech development of children with cleft lip and palate (CLP). Key lines of interdisciplinary systems analysis and synthesis of scientific theoretical and empirical planes revealed the urgency of the problem which proved resistant tendency to increase fertility children with CLP; lack of modern monitoring integrated studies of verbal and mental development of children with CLP in Ukraine including early age; current practice unidirectional approach to overcome the rhinolalia without regard to timing of surgical treatment, the anatomical structure of the defect, the child's age; common low level of efficiency logopedic correction; deficiency logo and psychological support of family; need to develop a multidisciplinary, integrated system of correction of the speech and psychological development of children with CLP from birth to 18 years. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вроджене незрощення губи та піднебіння (ВНГП) uk
dc.subject структура дефекту uk
dc.subject етапи лікування uk
dc.subject онтогенез мовлення uk
dc.subject вікова періодизація uk
dc.subject механізми порушення uk
dc.subject мультидисциплінарне дослідження uk
dc.subject комплексний підхід uk
dc.subject функціональна система мови та мовлення uk
dc.subject базові складові психічного розвитку uk
dc.subject дизонтогенез uk
dc.subject типологія uk
dc.subject діагностична модель uk
dc.subject корекційно-розвивальні програми uk
dc.subject children with cleft lip and palate (CLP) uk
dc.subject interdisciplinary systems analysis uk
dc.subject development uk
dc.subject logopedic correction uk
dc.subject differentiated medical-psychological-pedagogical diagnostics uk
dc.subject socio-psychological prerequisites uk
dc.subject algorithm uk
dc.subject diagnostic model uk
dc.title Психолого-педагогічні основи комплексної корекції мовленнєвого розвитку дітей з ринолалією uk
dc.title.alternative Psychological and pedagogical foundations of comprehensive correction of speech development of children with rhinolalia uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376.36(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу