Дисертаційне дослідження присвячене теоретичному обґрунтуванні основних законів електродинаміки методами спеціальної теорії відносності й теоретичному та методичному обґрунтування методики навчання електродинаміки як релятивістської теорії у вищих педагогічних начальних закладах. Уперше показано, що закон Біо-Савара, закон Ампера, закон електромагнітної індукції, вираз для сили Лорентца та інші є наслідками принципу відносності, принципу суперпозиції і закону Кулона.
Розроблена методична концепція вивчення законів і властивостей електромагнітного поля постійних і квазістаціонарних струмів в контексті теорії відносності та з дотриманням принципів фундаментальності і наочності та компетентісного, дедуктивного, проблемного та задачного підходів до вивчення класичної електродинаміки. Експериментальне упровадження розробленої методики у практику навчання класичної електродинаміки студентів вищих педагогічних навчальних закладів позитивно вплинуло на мотиваційні, когнітивні, діяльнісні, особистісні та оцінно-рефлексивні характеристики якості підготовки майбутніх вчителів фізики.
Dissertation research is devoted theoretical ground of basic laws of electrodynamics by the methods of the special theory of relativity and to theoretical and methodical ground of technology of study of electrodynamics as a relativism theory in higher pedagogical educational establishments. Law of Biot-Savart, law of Ampere, law of electromagnetic induction, expression for force of Lorentz et al lose status of fundamental, are the consequences of principle of relativity, principle of superposition and law of Coulomb.
Methodical conception of study of laws and properties of the electromagnetic field of direct and quasistationary currents is developed in the context of theory of relativity and with the observance of principles of solidity and evidentness and deductive, problem and task going near the study of classic electrodynamics. Experimental introduction of the developed method in practice of studies of classic electrodynamics of students of higher pedagogical educational establishments positively influenced on the level of knowledges and personality descriptions of quality of preparation of future teachers of physics.