Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кондратенко, Ганна Григорівна
dc.date.accessioned 2023-10-25T13:21:02Z
dc.date.available 2023-10-25T13:21:02Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Кондратенко Ганна Григорівна ; наук. керівник Болгарський Анатолій Георгійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. – 235 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42597
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності. Здійснено аналіз наукової літератури, на основі якого викладено розуміння сутності та структури досліджуваного поняття, особливостей його формування у студентів в процесі різних форм музично-сценічної діяльності. Визначено види та специфіку музичносценічної діяльності в межах фахової підготовки студентів педагогічного коледжу. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості творчої активності студентів, розроблено та впроваджено в практику навчальних закладів поетапну методику формування творчої активності в процесі музично-сценічної діяльності. Здобуті результати дослідження доводять ефективність запропонованої методики та її значущість для подальшого вдосконалення теорії та практики музичного виховання. uk
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problem of forming the students to creative activity in pedagogical college in the process of music-scenic activities. The realized analysis of the scientific literature forms the basis of the understanding the underinvestigated notion, particularities of its forming in the process of different forms of music-scenic activities. Certain types and specifics of music-scenic activities within the limits of students’ training are specified. Criteria, factors and levels of the students’ formed creative activity are ascertained, methods of forming of creative activity in the process of music-scenic activities are introduced in practice of educational institutions, conditions of its efficiency are determined. The results of the study confirm the efficiency of the proposed methods and its value for the further improvements of the theories and practice in music education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject творча активність uk
dc.subject студенти педагогічного коледжу uk
dc.subject музично-сценічна діяльність uk
dc.subject creative activity uk
dc.subject students of the pedagogical college uk
dc.subject music-scenic activities uk
dc.title Формування творчої активності студентів педагогічного коледжу в процесі музично-сценічної діяльності uk
dc.title.alternative Forming the students to creative activity in pedagogical college in the process of music-scenic activities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.016.036:784.9


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics