У дисертації проаналізовано стан дослідженості проблеми у педагогічній, психологічній і спеціальній літературі, розкрито сутність і специфіку застосування методу проектів в Україні та за її межами. Уточнено ключові поняття та виявлено сутнісні характеристики проектного навчання майбутніх інженерів лісового господарства. Досліджено стан підготовки майбутніх інженерів лісового господарства та викладачів спеціальних дисциплін до використання проектної технології в навчальному процесі. Проаналізовано типологію і розкрито зміст навчальних проектів, здійснено аналіз навчально-методичного забезпечення при професійній підготовці майбутніх інженерів лісового господарства. Розроблено методику проектного навчання з дисципліни «Лісівництво» та експериментально перевірено її ефективність. Висвітлено програму виконання проектів студентами аграрних ВНЗ та виконану роботу за уточненими критеріями. Здійснено аналіз результатів виконаних студентами проектів і визначено якість засвоєння навчального матеріалу. Узагальнено результати формувального експерименту.
The thesis analyzed problems' state in educational research, psychological, and literature, the essence of the method and the specific projects' method in Ukraine and abroad. Specifies the key concepts and identified the essential characteristics of projectbased learning future forestry engineers. Research the preparation state of future forestry engineers and special subjects teachers for usage design project technology in
educational process. Analyzed typology and showed content for educational projects, made analyze scientific and methodological resources of vocational training in the future forestry engineers. Made the method of project-based learning for the subject «Forestry» and tested its effectiveness. Program deals with projects by students of agricultural universities and the work done with specified criterias. The results of student projects and determine the quality of learning have been analyzed. Generalized results of formative experiment.