Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика дистанційного навчання геометрії учнів основної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колчук, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned 2023-10-25T12:48:30Z
dc.date.available 2023-10-25T12:48:30Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Колчук, Тетяна Василівна. Методика дистанційного навчання геометрії учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Колчук Тетяна Василівна ; наук. керівник Жалдак Мирослав Іванович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. – 248 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42590
dc.description.abstract У роботі побудована й науково обґрунтована методична система дистанційної підтримки традиційного навчання геометрії учнів основної школи. Основним напрямом побудови авторської методичної системи є поєднання традиційної методики та дистанційних технологій навчання геометрії учнів основної школи. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи в навчальний процес. Наведені результати педагогічного експерименту підтверджують припущення про те, що набуття учнями основної школи математичних компетентностей у процесі дистанційної підтримки традиційного навчання геометрії значно покращиться, якщо буде забезпечено розвиток пізнавального інтересу учнів, створено ситуації досягнення успіху, враховано вікові особливості учнів, забезпечено рівневу диференціацію, використано сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання для розвитку особистості школяра. uk
dc.description.abstract In this work the methodological system for remote support of the traditional teaching geometry of secondary school pupils is constructed and scientifically grounded. The main trends of the author's methodical system is a combination of the traditional methods and technologies of geometry distance teaching of secondary school pupils. Experimental methodical implementation of the learning process has been held. The results of the teaching experiment, confirming the assumption that the acquisition of basic mathematical competencies by secondary school pupils in the process of the traditional teaching geometry remote support will be significantly improved if the development of the educational interest of students is provided, creating situations of success, taking into account students’ age features, providing with level differentiation; using of modern information communication teaching technologies for personal development of any student. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дистанційний курс uk
dc.subject електронний навчальний посібник uk
dc.subject методика навчання математики uk
dc.subject основна школа uk
dc.subject система математичних компетентностей uk
dc.subject технології дистанційного навчання uk
dc.subject distance teaching course uk
dc.subject electronic textbook uk
dc.subject methods of teaching mathematics uk
dc.subject secondary school uk
dc.subject system of mathematical competencies uk
dc.subject technologies of distance teaching uk
dc.title Методика дистанційного навчання геометрії учнів основної школи uk
dc.title.alternative Geometry distance teaching methods for secondary school students uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:514]:37.091.31-059.1(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу