Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козир, Алла Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-10-25T11:54:38Z
dc.date.available 2023-10-25T11:54:38Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Козир, Алла Володимирівна. Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання, 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Козир Алла Володимирівна ; наук. консультант Падалка Галина Микитівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. – 574 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42579
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вивченню проблеми формування професійної майстерності вчителів музики у системі багаторівневої освіти. Висвітлено теоретико-методологічні основи формування професійної майстерності вчителів музики, розкрито сутність та проаналізовано концептуальні підходи до формування означеного феномена. Виокремлено принципи формування професійної майстерності вчителів музики, визначено педагогічні умови їх реалізації. Розкрито взаємозв’язок загальнопедагогічного та фахового в теорії та практиці професійної майстерності вчителів музики. Розроблена авторська концептуальна модель формування професійної майстерності майбутніх учителів музики в системі підготовки бакалаврів та магістрантів, котра містить чотири взаємопов’язані блоки, а саме: адаптаційно-спрямовуючий, верифікаційно-компетентнісний, експертно-оцінний, акмеологічнопрогностичний. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the study of problem of forming of professional trade of music masters in the system of bagatorivnevoi education. The theoretical-methodological bases of forming of professional trade of music masters are reflected, exposed essence and analyzed conceptual approaches to forming of the noted phenomenon. Principles of forming of professional trade of music masters are selected, the pedagogical terms of their realization are certain. Intercommunication of zagalnopedagogichnogo is exposed and professional in a theory and practice of professional trade of music masters. Developed author conceptual model of forming of professional trade of future music masters in the system of preparation of bachelors and master’s degrees, which contains four vzaemopov’yazani blocks, namely: adaptation-sending, werificatiоn-system, ecspertno-otsinniy, acmeologichno-prognostichniy. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject багаторівнева освіта uk
dc.subject акмеологічне самостановлення uk
dc.subject керівник хору uk
dc.subject технологія формування професійної майстерності вчителя музики uk
dc.subject bagatorivneva education uk
dc.subject acmeologichne samostanovlennya uk
dc.subject chorus conductor uk
dc.subject technology of forming of professional trade of music master uk
dc.title Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти uk
dc.title.alternative Theory and Practice of Forming of Professional trade of Music Masters in the System of Bagatorivnevoi Education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.016:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу