У дисертаційній роботі досліджено проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів і музики до музично-просвітницької діяльності. Визначено поняття “музично-просвітницька діяльність”, конкретизовано її структурні компоненти та критерії діагностики рівнів підготовленості майбутніх учителів початкових класів і музики до музично-просвітницької діяльності. Теоретично обґрунтовано педагогічну модель та розроблено методику поетапної підготовки майбутніх фахівців до даної діяльності, що базується на здійсненні міжпредметних зв’язків та синтезі лекторської та виконавської діяльності.
The problem of the future primary school teachers’ preparation to the music-educational activity is researched. The term music-educational activity is determined; structural components and its criteria of diagnostics the levels of preparation the specialists for music-educational activity is concretized. The pedagogical model is theoretically substantiated and the methodics of stage preparation of students is worked-out, these are based on intersubjects relations and synthesis of lecturer and executive realization.