Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблема перекладної взаємовідповідності епонімічних термінів англійської та української мов під час навчання студентів природничих спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Тарасова, В. В.
dc.date.accessioned 2023-10-24T12:30:47Z
dc.date.available 2023-10-24T12:30:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тарасова, В. Проблема перекладної взаємовідповідності епонімічних термінів англійської та української мов під час навчання студентів природничих спеціальностей / В. Тарасова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 125-133. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42554
dc.description.abstract У статті досліджено проблему перекладної взаємовідповідності термінологічних одиниць англійської та української мов під час формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілю в закладах вищої освіти України. Окреслено зміст поняття “термінологічна компетентність” як важливого складника професійної компетентності, сформульовано лінгводидактичні умови оптимізації процесу навчання та опанування термінології в рамках курсу “Англійська мова за професійним спрямуванням”. Встановлено, що розбіжності у лексичному наповненні термінологічних полів англійської та української мов виникають через певну концептуальну різноманітність, спричинену відмінностями в етапах розвитку науки і техніки в англомовних країнах та Україні. Це зумовлює існування в англійській та українській мовах національно-специфічної лексики (переважно епонімічних термінів). Така лексика є головною проблемою перекладу. uk
dc.description.abstract The article highlights the problem of the mutual translation correspondence of the terminological units of the English and Ukrainian languages during the formation of the terminological competence of prospective specialists of non-philological profile in Ukrainian higher education institutions. The content of the concept of “terminological competence” as an important component of professional competence is outlined, linguistic and didactic conditions for optimizing the learning process and mastering terminology within the course “English for Specific Purposes” are formulated. It has been established that differences in the verbalization of the terminological fields of the English and Ukrainian languages arise due to a certain conceptual diversity caused by differences in the stages of development of science and technology in English-speaking countries and Ukraine. This determines the existence of ethnospecific vocabulary (mainly eponymous terms) in the English and Ukrainian languages. Such vocabulary is the main problem of translation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject термінологічна компетентність uk
dc.subject термінологія uk
dc.subject термін uk
dc.subject епонім uk
dc.subject перекладна взаємовідповідність uk
dc.subject етноспецифічна лексика uk
dc.subject лакуна uk
dc.subject двосторонній відповідник uk
dc.subject описовий переклад uk
dc.subject terminological competence uk
dc.subject terminology uk
dc.subject term uk
dc.subject eponym uk
dc.subject mutual translation correspondence uk
dc.subject ethnospecific lexicon uk
dc.subject lacunae uk
dc.subject reciprocal equivalents uk
dc.subject descriptive translation uk
dc.title Проблема перекладної взаємовідповідності епонімічних термінів англійської та української мов під час навчання студентів природничих спеціальностей uk
dc.title.alternative The problem of mutual translation of eponymic terms of the English and Ukrainian languages during students of science teaching uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 371.13:504(008)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.15


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics