ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марищук, О. Ю. | |
dc.contributor.author | Коломійцева, А. О. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-24T11:59:10Z | |
dc.date.available | 2023-10-24T11:59:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Марищук, О. Значущість різних видів тестування у навчальному процесі / О. Марищук, А. Коломійцева // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 78-85. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42548 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається низка тестів з оцінювання знань студентів. Сучасне педагогічне тестування – це стандартизований та обʼєктивний метод контролю й оцінювання знань, умінь, навичок студентів, який визначає рівень підготовки та їх відповідність освітнім стандартам у конкретній галузі знань. Розрізняють внутрішнє та зовнішнє тестування навчальних досягнень. Проаналізовано особливості проведення тестування різних видів, орієнтуючись на необхідність формування професійних компетентностей майбутніх фахівців. Внутрішнє і зовнішнє тестування мають свої характерні особливості, які впливають на їхню структуру та умови проведення. | uk |
dc.description.abstract | The article considers a number of tests for assessing students’ knowledge. Modern pedagogical testing is a standardized and objective method of monitoring and evaluating students’ knowledge, abilities, and skills, which determines the level of training and their compliance with educational standards in a specific field of knowledge. There is a distinction between internal and external testing of educational achievements. The specifics of various types of testing have been analyzed, focusing on the need for the formation of professional competencies of future specialists. Internal and external testing have their own characteristics that affect their structure and conditions. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | зовнішнього тестування | uk |
dc.subject | внутрішнє тестування | uk |
dc.subject | оцінка знань | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | формування компетентності | uk |
dc.subject | external testing | uk |
dc.subject | internal testing | uk |
dc.subject | knowledge assessment | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | competence formation | uk |
dc.title | Значущість різних видів тестування у навчальному процесі | uk |
dc.title.alternative | The significance of the testing in the studying process | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.26-048.24 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.09 |