Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив Олександрійської медичної школи на формування сучасних тенденцій медичної освіти Європи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коляденко, К. В.
dc.contributor.author Федоренко, О. Є.
dc.date.accessioned 2023-10-24T08:37:16Z
dc.date.available 2023-10-24T08:37:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Коляденко, К. Вплив Олександрійської медичної школи на формування сучасних тенденцій медичної освіти Європи / К. Коляденко, О. Федоренко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 62-70. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42543
dc.description.abstract У статті проаналізовано та узагальнено досвід організації освітнього процесу в одній з найстаріших медичних шкіл – Олександрійській медичній школі. Аналіз проведено у контексті сучасних тенденцій розвитку медичної освіти. Виокремлено тенденції, які були започатковані в часи існування Олександрійської медичної школи і в подальшому стали підґрунтям для формування фундаменту сучасної медичної освіти. Доведено, що вчення Олександрійської медичної школи відобразилися у системі європейської медичної освіти багатьох наступних століть. Зокрема полікультурний науковий клімат Олександрійської медичної школи вплинув на загальний розвиток медицини, винайдення нових методів лікування тощо. З огляду на історію функціонування та розвитку Олександрійської медичної школи, у сучасному педагогічному процесі було започатковано принцип багаторазового поділу складних проблем на окремі та більш прості для осмислення та розуміння студентами їхніх складових частин. uk
dc.description.abstract The article analyzes and summarizes the experience of organizing the educational process in one of the oldest medical schools – the Alexandria Medical School. The analysis was carried out in the context of modern trends in the development of medical education. The trends that were initiated during the existence of the Alexandria Medical School and subsequently became the basis for the formation of the foundation of modern medical education are highlighted. It has been proven that the teachings of the Alexandria Medical School were reflected in the system of European medical education for many subsequent centuries. In particular, the multicultural scientific climate of the Alexandria Medical School influenced the general development of medicine, the invention of new methods of treatment, etc. Taking into account the history of the functioning and development of the Alexandria Medical School, the principle of multiple division of complex problems into separate and simpler ones for students’ comprehension and understanding of their component parts was introduced in the modern pedagogical process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject медична освіта uk
dc.subject професійна освіта uk
dc.subject Олександрійська медична школа uk
dc.subject teaching method uk
dc.subject medical education uk
dc.subject professional education uk
dc.subject Alexandria Medical School uk
dc.title Вплив Олександрійської медичної школи на формування сучасних тенденцій медичної освіти Європи uk
dc.title.alternative The impact of the Alexandria Medical School on the formation of modern trends in medical education in Europe uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:61(4)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.07


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу