Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Цифрова культура фахівців природничих дисциплін як педагогічний феномен

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гладун, Т. С.
dc.date.accessioned 2023-10-24T08:34:36Z
dc.date.available 2023-10-24T08:34:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гладун, Т. Цифрова культура фахівців природничих дисциплін як педагогічний феномен / Т. Гладун // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 51-61. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42542
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз сучасної освітньої дефініції – цифрової культури. На основі вивчення вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, державних нормативно-правових документів доведено,, що назване поняття виходить за межі технологічної або цифрової галузі. Цифрова культура охоплює широке коло освітніх, культурологічних, соціогуманітарних та інших аспектів. Основні смислові акценти цифрової культури пов’язані з виникненням нових специфічних інформаційно-віртуальних форм культури та культурної комунікації. Проведено аналіз наукових праць, який засвідчив інтерес учених до нових тенденцій цифровізації освітнього процесу. Впродовж останніх років з’явилося чимало нових та оновлених понять і термінів, пов’язаних з упровадженням цифрових технологій в освіту. Серед них слід виокремити такі, як: “цифрове навчання”, “онлайн-педагогіка”, “гібридна педагогіка”, цифровий інтелект”, “цифрова культура" тощо. Всі зазначені терміни характеризуються різноаспектністю тлумачень, оскільки називають явища та процеси, які виконують велику кількість освітніх функцій. uk
dc.description.abstract The article analyzes the modern educational definition – digital culture. Based on the study of domestic and foreign scientific sources, state regulatory documents, it has been proven that the mentioned concept goes beyond the boundaries of the technological or digital sphere. Digital culture covers a wide range of educational, cultural, socio-humanitarian and other aspects. The main semantic accents of digital culture are related to the emergence of new specific informational and virtual forms of culture and cultural communication. An analysis of scientific works was carried out, which proved the interest of scientists in the new trends of digitization of the educational process. In recent years, many new and updated concepts and terms related to the implementation of digital technologies in education have appeared. Among them, we should highlight such as: “digital learning”, “online pedagogy”, “hybrid pedagogy”, digital intelligence”, “digital culture”, etc. All these terms are characterized by a variety of interpretations, since they name phenomena and processes that perform a large number of educational functions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject цифрова культура uk
dc.subject цифрова культура фахівців природничих дисциплін uk
dc.subject цифровізація uk
dc.subject цифрові комунікації uk
dc.subject цифрова грамотність uk
dc.subject digital culture uk
dc.subject digital culture of specialists in natural sciences uk
dc.subject digitization uk
dc.subject digital communications uk
dc.subject digital literacy uk
dc.title Цифрова культура фахівців природничих дисциплін як педагогічний феномен uk
dc.title.alternative Digital culture of specialists in natural sciences as a pedagogical phenomenon uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 5-057.86:044
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.06


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу